Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Typen min plages med inngrodd hår. Altså når han barberer seg så får han ofte kviser etterpå der hvor hårene vokser ut igjen. Har prøvd å nappe ut et par hår der han har vært irritert, og da renner det puss ut. Det kommer også små kviser i overgangen mellom håret og der det er nakent bak i nakken også der øyenbrynene er. Nesen alle kvisene kommer der det er hår. Når han bareberer seg så dusjer han først i varmt vann, så barberer han seg og skyller høvelen for hvert drag under varmt vann. han bruker varmt vann hele tiden, så avslutter han med å skylle seg i kaldt vann når han er ferdig også for å lukke porene. Til slutt så bruker han en krem, men i det siste så har han gått over til aloe vera og det hjelper faktisk litt men ikke alle steder. Hva kan han gjøre?

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Hvor ofte bytter han barberblad? Bruker man skjemte blad øker risikoen for inngrodde hår både hos menn og kvinner ved barbering.

Skrevet

En liten runde med en peelingkrem en gang i uka kan kanskje fjerne det tynne hudlaget som danner seg over håret?

Gjest Gjest
Skrevet
En liten runde med en peelingkrem en gang i uka kan kanskje fjerne det tynne hudlaget som danner seg over håret?

Finnes det peelingkrem for menn?

Skrevet
Finnes det peelingkrem for menn?

Det spiller vel ingen rolle om det er for menn eller ei.

Gjest Gjest
Skrevet
Det spiller vel ingen rolle om det er for menn eller ei.

Jeg vet ikke... Har ikke prøvd peeling selv. Er det noen som kan anbefale en bra krem? Apoteket er vel kanskje en fin plass å lete?

Gjest Gjest
Skrevet

På The Body Shop har de en rekke produkter for menn, bl.a. en face scrub, som samboeren min liker godt. Tror resten av produktene også er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...