Gå til innhold

Hjelp meg å finne denne brudekjolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over et "gammelt" nummer av Bryllupsmagasinet (nr. 13 2006, Oslo/Østfold/Akershus), hvor jeg fant en nyyydelig kjole :hjerter: Den er på side 126, hvor det eneste som står er "kjole: Venus". Den er ganske utringet, med tynne stropper som går i kryss over ryggen, som igjen er åpen helt ned til korsryggen. Stoffet ser tungt ut.

Jeg har søkt på Google på "brudekjole+Venus" og har prøvd Venusbridal.com, men finner ingenting :roll:

Er det noen som kjenner kjolen og har en link eller vet hvor den kan kjøpes (ok, prøves da... ;) )?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje du kan finne den her? www.venusbridal.com

EDIT: De har du visst prøvd, ja... :ler:

Endret av Wadjet
Skrevet
Jeg kom over et "gammelt" nummer av Bryllupsmagasinet (nr. 13 2006, Oslo/Østfold/Akershus), hvor jeg fant en nyyydelig kjole :hjerter: Den er på side 126, hvor det eneste som står er "kjole: Venus". Den er ganske utringet, med tynne stropper som går i kryss over ryggen, som igjen er åpen helt ned til korsryggen. Stoffet ser tungt ut.

Jeg har søkt på Google på "brudekjole+Venus" og har prøvd Venusbridal.com, men finner ingenting :roll:

Er det noen som kjenner kjolen og har en link eller vet hvor den kan kjøpes (ok, prøves da... ;) )?

Ring redaksjonen/utgiveren av bladet! Det hadde jeg gjort. Du kan ikke gå glipp av KJOLEN din! :)

Skrevet (endret)
Prøver meg med denne: http://www.felicitysbridal.co.nz/Gowns/Venus9128.jpg

Skulle det være rett er den fra FelicitysBridal og heter Venus9128 om jeg skjønner bildeteksten rett.

*Emma*, du er et geni!!! Det må være Disney-genet, he, he! Hvordan i all verden fant du den?

Men den var MYE finere i bladet...ble litt i tvil nå...

Endret av Apple-
Skrevet

Tenkte ikke på å søke på engelsk... :klaske:

Men hvordan skal jeg finne ut hvor den selges i Norge? Den må jo finnes her når de har den i et norsk blad? Må jo nesten prøve den, selv om den ikke var så fin på bildet. I bladet var det tre bilder av den (på en modell, selvsagt), der ser den mye mer naturlig ut, og du ser hvor pent den faller *sukk*

Skrevet

Noenganger ligger oversikt over butikker som fører merket inne på web-siden deres. (Maggie Sottero feks har en slik liste.) sjekk etter det først.

Hvis ikke kan du jo sende dem en mail å høre hvor i Norge du kan få tak i kjolene deres....tror det er lettere enn å fly rundt her hjemme å lete.

Syns forøvrig dne var kjempe fin. Vurderte selv noe sånt før jeg var overbevist om at jeg kunne ha "stor" kjole selvom vi hadde "stikke av" bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...