Apple- Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg kom over et "gammelt" nummer av Bryllupsmagasinet (nr. 13 2006, Oslo/Østfold/Akershus), hvor jeg fant en nyyydelig kjole Den er på side 126, hvor det eneste som står er "kjole: Venus". Den er ganske utringet, med tynne stropper som går i kryss over ryggen, som igjen er åpen helt ned til korsryggen. Stoffet ser tungt ut. Jeg har søkt på Google på "brudekjole+Venus" og har prøvd Venusbridal.com, men finner ingenting Er det noen som kjenner kjolen og har en link eller vet hvor den kan kjøpes (ok, prøves da... )?
Rosalie Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Kanskje du kan finne den her? www.venusbridal.com EDIT: De har du visst prøvd, ja... Endret 27. mai 2007 av Wadjet
*Emma* Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Prøver meg med denne: http://www.felicitysbridal.co.nz/Gowns/Venus9128.jpg Skulle det være rett er den fra FelicitysBridal og heter Venus9128 om jeg skjønner bildeteksten rett.
optimera Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jeg kom over et "gammelt" nummer av Bryllupsmagasinet (nr. 13 2006, Oslo/Østfold/Akershus), hvor jeg fant en nyyydelig kjole Den er på side 126, hvor det eneste som står er "kjole: Venus". Den er ganske utringet, med tynne stropper som går i kryss over ryggen, som igjen er åpen helt ned til korsryggen. Stoffet ser tungt ut. Jeg har søkt på Google på "brudekjole+Venus" og har prøvd Venusbridal.com, men finner ingenting Er det noen som kjenner kjolen og har en link eller vet hvor den kan kjøpes (ok, prøves da... )? Ring redaksjonen/utgiveren av bladet! Det hadde jeg gjort. Du kan ikke gå glipp av KJOLEN din!
Apple- Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Prøver meg med denne: http://www.felicitysbridal.co.nz/Gowns/Venus9128.jpg Skulle det være rett er den fra FelicitysBridal og heter Venus9128 om jeg skjønner bildeteksten rett. *Emma*, du er et geni!!! Det må være Disney-genet, he, he! Hvordan i all verden fant du den? Men den var MYE finere i bladet...ble litt i tvil nå... Endret 27. mai 2007 av Apple-
*Emma* Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Wow så utrolig moro!!! Den passet beskrivelsen-men jeg tenkte vel egentlig at det var litt farfetched at jeg virkelig fant den Jeg søkte på "wedding + venus" på google Her er søket mitt- helt nederst på siden ligger den.
Apple- Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 Tenkte ikke på å søke på engelsk... Men hvordan skal jeg finne ut hvor den selges i Norge? Den må jo finnes her når de har den i et norsk blad? Må jo nesten prøve den, selv om den ikke var så fin på bildet. I bladet var det tre bilder av den (på en modell, selvsagt), der ser den mye mer naturlig ut, og du ser hvor pent den faller *sukk*
*Emma* Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Noenganger ligger oversikt over butikker som fører merket inne på web-siden deres. (Maggie Sottero feks har en slik liste.) sjekk etter det først. Hvis ikke kan du jo sende dem en mail å høre hvor i Norge du kan få tak i kjolene deres....tror det er lettere enn å fly rundt her hjemme å lete. Syns forøvrig dne var kjempe fin. Vurderte selv noe sånt før jeg var overbevist om at jeg kunne ha "stor" kjole selvom vi hadde "stikke av" bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå