Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 skal bruke kjøttdeigen i morgen ettermiddag. skal jeg ta den ut av frysen nå, og sette i kjøleskap for tining? eller ta den ut i morgen, og tine på benken? eller spiller det ingen rolle? tenker på bakterier og sånt...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde lagt den i kjøleskapet for tining over natten. Jeg tror det er det beste.
Gjest bada Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde lagt den i kjøleskapet for tining over natten. Jeg tror det er det beste. Jeg også!
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Til en annen gang har jeg lært et genialt tips fra Tina, hun skånske på NrK. Før jeg fryser kjøttdeigen banker jeg den flat inni en plaspose. Kjemperask å tine og veldig greit hvis man bare skal brukerhalvparten. Dessuten tar det lite plass i den knøttlille fryseboksen min.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Til en annen gang har jeg lært et genialt tips fra Tina, hun skånske på NrK. Før jeg fryser kjøttdeigen banker jeg den flat inni en plaspose. Kjemperask å tine og veldig greit hvis man bare skal brukerhalvparten. Dessuten tar det lite plass i den knøttlille fryseboksen min. du, det var kjempelurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå