Gjest Revenka Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Så, nå er jeg endelig blitt fru, og dagen var fantastisk!!! Etter å ha fått gått igjennom bryllupsgaver har jeg lagt merke til at noen har gitt oss 2. sortering sservise med skjønnhetsfeil. Ble egentlig litt misfornøyd med å få 8 boller hvor alle har en eller annen liten feil, i stedet for noen færre feilfrie boller. Det samme gjelder noen andre servisedeler fra den giveren. Dette er ikke meningen å bli en diskusjon, men trenger bare en utblåsning.
Kosemose Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Gratulerer med vel overstått! Ang B-varegaver; folk er forskjellige og gaver er gaver. Det var nok godt ment.
Chiquita Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Ikke sikkert giveren visste at det var feil med varene heller. Kan jo bare ha kommet over et "supertilbud", og slått til uten å sjekke stort mer. Sikert godt ment, ja
Frk Johansen Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Hvis det virkelig synes at det er feil på bollene synes jeg det er synd, jeg har selv middagsservice fra Porsgrunn som er 2. sort og med tanke på prisforskjellen er jeg kjempeglad jeg valgte 2. sort. Det er kun når de er stablet oppå hverandre inni skapet at jeg ser at noen av de er litt ujevne, nå er det helt hvitt så det er jo ikke noe mønster i porselenet. Synes det er synd du reagerer som du gjør, prøv å gled deg over å ha fått mange nok boller til å kunne servere mange på en gang.
Kykkelikokos Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Så, nå er jeg endelig blitt fru, og dagen var fantastisk!!! Etter å ha fått gått igjennom bryllupsgaver har jeg lagt merke til at noen har gitt oss 2. sortering sservise med skjønnhetsfeil. Ble egentlig litt misfornøyd med å få 8 boller hvor alle har en eller annen liten feil, i stedet for noen færre feilfrie boller. Det samme gjelder noen andre servisedeler fra den giveren. Dette er ikke meningen å bli en diskusjon, men trenger bare en utblåsning. Lå det ikke med byttekort?
flickan Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg skjønner deg godt jeg. Selv om det sikkert var godt ment og det kan hende giveren ikke var klar over det. Men jeg hadde selv aldri kjøpt B-vare som gave til noen.. tror forresten ikke det er lov å selge B-vare uten å oppgi om det, selv om det er til redusert pris..
Gjest Revenka Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 De er fine i formen men har fargefeil, brudd i mønster og sorte prikker under glaseringen. På en terrin er det en bulk i lokket. Vi så det med en gang, men det er ikke store feil da. Jeg har bestemt meg for å ikke bry meg om det, så det får gå. Var bare veldig sliten i ste og litt irritert.
Kosemose Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Du kan jo bytte ut B-varene etterhvert som du har anledning!
wicci Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Man kjøper da ikke B-varer og gir bort i et bryllup! Da får man heller finne noe billigere da, ikke får du byttet det heller.. Det mener jeg virkelig.
Maja_83 Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Om det er en eller annen gammel tante med dårlig syn og som elsker salg som har handlet inn dette kan jeg skjønne at det uheldigvis ble 2.sortering, men om det derimot er en relativt oppegående person som har gitt dette synes jeg det rett og slett er ufint. Ønsker man seg Rolex så er det ikke det samme å få Lolex fra Thailand! Nei, jeg hadde byttet tilbake, og om ikke det går så putt det i kjelleren og ha som backup om noe av det ekte knuser og dere er i knipe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå