Fresi Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er det noen som kan gi en "anmeldelse" av kleskjeden Promod? Av en eller annen grunn er det butikker jeg alltid bare har gått rett forbi i utlandet, men nå har jeg plutselig fått den anbefalt fra flere som et alternativ til Zara, Mango, H&M osv. Jeg kikket såvidt på nettsidene, men klarte ikke helt å danne meg et inntrykk. Er det verdt å bruke tid (og penger) på?
Scheherazade Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Tja, jeg har funnet en del ting der. De har mye fine smykker og topper. Og mye som er litt sært, f.eks. mye flagrende gevanter i fjor sommer. En del klassiske plagg, syns det er bedre kvalitet enn Zara, men tror det er litt dyrere. Har en sort og hvit selskapstopp, en veske, en sort bukse og en enkel genser fra Promod.
Betsy Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg handlet masse på Promod i Paris forrige helg. Har aldri handlet der før, og hadde heller ikke hørt om kjeden. Jeg synes butikkene hadde mye fint, kanskje ikke fullt så "masseproduserte" varer som f.eks Zara har? Fant et par fine kjoler, skjørt, bukser og topper (og smykke, forresten). Fargene var fine, og kvaliteten virker helt ok (litt tidlig å si kanskje). Dyrt var det heller ikke! Fant mere klær der enn på Zara...
Fresi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 Tusen takk for svar! Ser ut som om jeg må sjekke det ut
Lula Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg kjenner ProMod som en billigkjede uten den heeeeeeeelt store kvaliteten kanskje. Men det varierer veldig, som det ofte kan gjøre i billigutikker. Jeg har gjenom tidene kjøpt en del topper og skjorter der, som jeg har likt godt og brukt mye, så det er helt klart verdt å ta turen innom synes jeg.
Fresi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg fikk også inntrykk av at det var en billigbutikk, som et alternativ til Zara etc. Og det er helt greit for topper og diverse, synes jeg. Tidligere har jeg bare sett gjennom vinduet og tenkt at det var litt vel billig og kjedelig, men jeg tror kanskje jeg har misforstått. Nettsidene så bra ut, og det så også ut som om det var stort utvalg i størrelser. Men den engelske nettsiden/nettbutikken sender ikke utenfor Storbritannia etter det jeg fikk med meg.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg syns det var ganske mye fint der når jeg var innom, men litt for mye "fin-bohem" i følge mine øyne, og det er ikke min stil. Kjøpte en slangeskinnsveske derfra når jeg var i Paris for noen dager siden, og den var kjempe fin. Ellers var det ikke så mye som falt i smak. Ting så finere ut på nettsiden. Du burde ta turen innom Camaïeu. Endret 27. mai 2007 av Frøken Titt
Fresi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2007 Jeg syns det var ganske mye fint der når jeg var innom, men litt for mye "fin-bohem" i følge mine øyne, og det er ikke min stil. Kjøpte en slangeskinnsveske derfra når jeg var i Paris for noen dager siden, og den var kjempe fin. Ellers var det ikke så mye som falt i smak. Ting så finere ut på nettsiden. Du burde ta turen innom Camaïeu. Takk for tips! Bohem er ikke helt meg må jeg tilstå. Fin nettside! Finnes den som butikk i Spania?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Etter flere turer til Italia de to siste årene har Promod blitt min nye favorittkjede. Har endt opp med en betydelig fullere koffert etter hvert besøk innom Promod Likte ikke helt butikken ved første øyekast grunnet den bohemstilen som andre over har nevnt, men når jeg kikket litt nøyere gjennom stativene fant jeg veldig mye fint. Har handlet både sommer- og vinterklær der, har brukt klærne mye og har ingenting å utsette på kvaliteten. Etter det jeg kan huske var klærne og endel billigere enn på Zara.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Takk for tips! Bohem er ikke helt meg må jeg tilstå. Fin nettside! Finnes den som butikk i Spania? Jepp. Det står det på nettsiden i allefall.
Fresi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2007 Takk igjen, alle som har svart! Jeg skal til Barcelona i morgen og sjekker ut adressene til butikkene nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå