nygga Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 hjelp meg,hva skal jeg gjøre??? jeg har bart,som har blitt mørker i den siste tiden. føler at alle legger merke til den,og noe så usexy da.... tenkte jeg skulle ta den med hårfjerningskrem,men er redd det skal bli verre da. har noen hatt dette problemet,og hva har dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 eneste som hjelper er å vokse den bort - raskt, brutalt og effektivt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nygga Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2003 takk for hurtig svar! hvor får jeg kjøpt det da? vokser det fort ut igjen? regner med at det er jæ... vondt,men man må jo lide for sjønnheten. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. mars 2003 #4 Del Skrevet 8. mars 2003 du får kjøpt voksstrips hos vita el.lign, men sørg for å få de som er beregnet til å brukes i ansiktet. eller det enkleste: ta en tur til huspleier og få de til å vokse for deg, så slipper du å pine deg selv og evt gi opp halvveis. de damene der gjør det null komma svisj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #5 Del Skrevet 8. mars 2003 Det finnes også hårfjerning for ansiktet, men det må jo gjøres oftere. Har selv prøvd den, men hårene mine er så lyse at det er vanskelig å se hvor godt den virker. Selv liker jeg ikke voks fordi både voksen og mesteparten av hårene blir sittende igjen. Men du må nok bare prøve deg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. mars 2003 #6 Del Skrevet 8. mars 2003 Selv liker jeg ikke voks fordi både voksen og mesteparten av hårene blir sittende igjen. Men du må nok bare prøve deg fram. er derfor det kan være greit å få proffene til å gjøre det, kan være vanskelig når en ikke er vant til det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #7 Del Skrevet 8. mars 2003 er derfor det kan være greit å få proffene til å gjøre det, kan være vanskelig når en ikke er vant til det selv Ja jeg vet, men hårene er egentlig ikke noe stort problem for meg. De er helt lyse og tynne. Har de ikke over leppa, men på kinnet. Gidder derfor ikke å investere så mye penger for å få fjerna dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Gå på en Ellipseklinikk og bli kvitt hårene for godt. Det forbauser meg virkelig at ingen her inne kjenner til ellipsebehandling. Dette er bedre, raskere og mindre smertefullt enn elektrolyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinja Skrevet 9. mars 2003 #9 Del Skrevet 9. mars 2003 hva er ellipse? hvor mange behandlinger behøver man? Noen ulemper med denne behandlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 9. mars 2003 #10 Del Skrevet 9. mars 2003 Her finner du noe informasjon (en filmsekvens) http://www.websenter.com/ellipseklinikken/ Tror de har klinikker i de fleste største byene i Norge. Metoden er å "brenne vekk" hårene, og dermed ødelegge hårsekkene. Jeg har ikke forsøkt det selv, men har bekjente som er veldig fornøyd. Du får fjernet hår av større områder av gangen enn elektrolyse som bare tar ett og ett hår. Mener å ha hørt at en hårete mannsrygg kan bli hårfri på ca 4 behandlinger. Hårene må være ganske mørke for at det skal ha noen virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mars 2003 #11 Del Skrevet 9. mars 2003 Det kommer ikke mer hår om man vokser eller barberer. Har du lyse hår funker det nok best med voks, men er de mørke kan de fjernes på måten orakel beskriver. Ikke voks ansiktet selv for huden her er veldig tynn og blir det ikke gjort riktig kan man risikere å få alvolige brannsår og stygge sår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenn Skrevet 1. mars 2004 #12 Del Skrevet 1. mars 2004 Er det noen her på forumet som har egenerfaring med ellipsemetoden eller kjenner noen som har gjort dette?? Permanent hårfjerning dreier seg vel om følgende 3 metoder: - elektrolyse - laser - ellipse Hva er forskjellen på Laser og Ellipse? Har veldig lyst til å prøve ut Ellipse, men er lei svindel & bedrag A/ S innenfor hudpleie/ hårfjerningsbransjen!!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest love Skrevet 1. mars 2004 #13 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvorfor fjernes ikke de lyse hårene med ellipse-metoden? Når de brenner vekk hårsekken? Jeg har irriterende lange og mange lyse hår. Vil ha de vekk, og det helst for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenn Skrevet 2. mars 2004 #14 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvorfor fjernes ikke de lyse hårene med ellipse-metoden? Når de brenner vekk hårsekken? Jeg har irriterende lange og mange lyse hår. Vil ha de vekk, og det helst for alltid! fordi at ellipselyset ledes av den mørke fargen på håret og ødelegger hårsekkene. Er håret lyst, så blir ikke ellipselyset "ledet" riktig. Er huden i tillegg mørk, ledes mye av lyset i huden istedet. Lys hud + mørke hår = gone. Men jeg lurer fremdeles på hva som er best av ellipse og laser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 28. april 2004 #15 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg anbefaler laser. Nærmere bestemt Diodelaser. 4-7 beh er vanlig. Pris ca 900,- for en overleppe (pr. beh. de 4 første.) Effektivt, raskt, lite/ikkenoe ubehag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå