Samantha Skrevet 27. mai 2007 #1 Del Skrevet 27. mai 2007 Sett den nyaste av Pirates of the Caribbean? Terningkast? Skal eg gidde å bruke 2 timar og 80 kroner på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest såg den i går Skrevet 27. mai 2007 #2 Del Skrevet 27. mai 2007 Likte du nummer to i serien, so liker du denne óg. Same nivå i begge filmane, både inår det gjeld fortellinga og "filmteknisk". Liker egentlig ikkje terningkast men... Veit du kva du går til (enkel, lett underholdning) so vil ein kanskje gi ein femmer. Er ein derimot opptatt av litt tyngde; filmteknisk, noko med meining og ei god gjennomtenkt og samanhengende fortelling so er filmen en to'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 27. mai 2007 #3 Del Skrevet 27. mai 2007 NEI!!! Og du kaster ikke bort 2 timer på den, du kaster bort 3!!! Hadde det ikke vært for at det var gratsi rom og cola under visningen på onsdag hadde jeg aldri holdt ut.... Er seriøst en av de dårligste filmene jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 27. mai 2007 #4 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis du levde deg inn i de tor første filmene og likte dem, så ja! Se den! Hvis ikke er det sikkert bedre å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 28. mai 2007 #5 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg likte veldig godt film 1 og 2 og jeg gledet meg masse til å se 3'ern Og jeg ble ikke skuffet. Det var vel noen scener der som ble en smule patetiske, men ellers syns jeg filmen var veldig bra. Og nå angrer jeg på at jeg ikek ble sittende til etter rulleteksten, for det fortsetter visst litt da... Endret 28. mai 2007 av wander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 29. mai 2007 #6 Del Skrevet 29. mai 2007 Du mener 3 timer og 100 kr ... Syns den var helt grei faktisk ganske morsom, du får tre timer med action og kaptein Sparrov som henger i råen hele denne filmen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 29. mai 2007 #7 Del Skrevet 29. mai 2007 Har du sett de andre to må du jo se nr 3 også. Jeg syns kanskje den siste var litt dårligere enn de to første, men verdt å se likevel- masse action, en del morsomme scener (noe klisjé aktig, men likevel) og en bra og tilfredsstillende slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noodle Skrevet 29. mai 2007 #8 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg syns de burde gitt seg mens leken var god, og den får en treer av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 29. mai 2007 #9 Del Skrevet 29. mai 2007 Eg såg filmen i dag. Var ikkje så imponert. Ein del bra scener, men ikkje så bra som film 1 og 2. Men dersom ein veit at ein kjem til å sjå filmen uansett, ville eg sett han på kino, den er betre der enn på dvd. Film nr 1 og 2 har eg sett fleire gongar - nr 3 held det for meg å sjå ein gong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 30. mai 2007 #10 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg ble skuffet. Synes Johnny Depp sin karakter var det eneste som holdt filmen oppe.. Den varte 1 time for lenge. Men har du sett 1 og 2 må du se 3'eren og. og hva?? skjedde det mer etter rulleteksten?? Hva daaaa? jeg fikk ikke det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 4. juni 2007 #11 Del Skrevet 4. juni 2007 og hva?? skjedde det mer etter rulleteksten?? Hva daaaa? jeg fikk ikke det med meg Fikk ikke heller med meg. Noen som så hva som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 4. juni 2007 #12 Del Skrevet 4. juni 2007 Eg sto og venta heilt til rulleteksten var ferdig - hadde høyrt rykter om at det skulle skje noko til slutt. Og vart ikkje skuffa. Men det er kanskje dumt å skrive det her - vil ikkje spoile noko for nokon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire Skrevet 6. juni 2007 #13 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg likte veldig godt første filmen, men var ikke videre imponert over nr. 2. Nr 3 synes jeg var drepende kjedelig, og jeg satt bare å så på klokka de siste to timene... Uten å spoile så åpner jo dessverre slutten for både en nr 4 og sikkert 5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 6. juni 2007 #14 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg likte veldig godt film 1 og 2 og jeg gledet meg masse til å se 3'ern Og jeg ble ikke skuffet. Det var vel noen scener der som ble en smule patetiske, men ellers syns jeg filmen var veldig bra. Og nå angrer jeg på at jeg ikek ble sittende til etter rulleteksten, for det fortsetter visst litt da... Jeg angrer å på det sel om jeg visste det skjedde noe. Men de jeg var med syntes jeg var en idiot som trodde det var noe etterpå og ingen ville være igjen med meg! syntes det var bra og er verdt å se hvis du har sett de andre, men de drøyer veldig noen ganger! Spoiler Den er på ukrains da, me dette er slutten av pirates filmen, var ikke den fiiin :-D. Og så her er den sangen i begynnelsen, syntes det var så fet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå