Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Homofile er syke og påvirket av vesten. Død over homser. Homser er gale i hodet. Osv.. Ja er vi ikke stolt av å være naboland
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Godt å se at konservative kristne og nazister kan enes om noe.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Homofile er syke og påvirket av vesten. Død over homser. Homser er gale i hodet. Osv.. Ja er vi ikke stolt av å være naboland og du tror ikke at nazistne i Norge mener det samme ?
Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 og du tror ikke at nazistne i Norge mener det samme ? Er ikke spesielt stolt av dem heller.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Er ikke spesielt stolt av dem heller. Men du er ikke stolt av hele Russland og i Norge ikke stolt av bare nazistene?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 hun tror vel at alle de over 142 millioner innbyggerene i Russland er nazister akkurat
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Homofile er syke og påvirket av vesten. Død over homser. Homser er gale i hodet. og du er heller ikke god...
mysan Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 og du er heller ikke god... Leste du resten av innlegget hennes også? Skjønte du at hun faktisk ikke selv står for disse utsagnene?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Ja er vi ikke stolt av å være naboland Dersom homofobi er kulturelt betinget, bør vi da være kritisk til masseinnvandring fra den kulturen?
Gjest Gorgonzola Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Og det jeg lurer litt på her, dette er/må være en mannegreie? Såvidt jeg har registrert i forbindelse med denne "saken" er det menn som stormer gatene og hyler ut sin vrede og slagord om "død over homsene". Det lille jeg har sett på TV fra dette "opprøret" er menn som angriper (homfile)menn.Det er vel viden kjent at det stort sett er menn som er homofobe også? Men - hva mener disse stakkarene egentlig? Gjelder "fatwaen" bare homofile menn? Skal alle homofile menn fjernes fra jordens overflate mens lesber er helt ok, kanskje tilogmed spennende? Dette skjønner jeg ingenting av. Det skyldes vel hvordan jeg er skrudd sammen, jeg fatter som regel lite eller intet av meningsløse debatter, hendelser eller holdninger. Dustegjeng!
Gjest vimselot Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Det er mye rart som skjer i Russland nå, under Putin... Tenk tanken om USA under Bush, Russland og Italia skaper en allianse? Tanken er skremmende...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 I Russland har de en reeelavtivt sterk macho-kultur. Menn blir oppdratt av sine mødre til å tro de er omtrent overjordiske vesner,og det at homohatet slår så sterkt ut der har nok ikke så rent lite med den å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå