Gå til innhold

Hunden min spiste plastkuler :(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hunden min har ødelagt et pyntebamse, og spist innmaten. Det er en sånn "risbamse" men risen viste seg å være masse små plastkuler!! Er dette farlig?? Hun spiste den i natt, så begynner å bli mange timer siden. hun virker jo helt vanlig men... bekymra jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Gi henne kokt ris for da vil ikke de kulene gjøre noe særlig skade, men for sikkerthets skyld hadde jeg ringt en dyrlege hvis du er bekymra for hunden din. Jeg tror de kulene er laget av silikon og det er jo ikke så sunt da. Lykke til.

Gjest lillebøll
Skrevet

Er de sånne små eller litt større som klinkekuler? Gi henne kokt ris og ha henne til å bevege seg litt så de rister nedover systemet og kommer ut med risen. Er det slike store klinkekuler ville jeg ringt dyrlegen.

Hunder spiser mye rart, og heldigvis kommer det meste ut igjen.

Skrevet

Tror nok det går bra! Kommer sikkert ut igjen - hvis ikke, vil den begynne brekke seg og spy opp maten. En av ungdommene mine var barnepike for den ene Dachsen min da han var 12 uker ... Han forsynte seg grådig med tamponger på "ungdomsbadet"! Det gikk ikke bra!!! Jeg var ikke klar over hva han hadde fått i seg, men neste dag begynte han å spy. Han var "potte tett" nedover hele systemet, og det endte med bukoperasjon. Det var ikke morsomt å levere fra seg den lille valpen til operasjon, men det gikk heldigvis bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...