Gjest beekeeper Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har fått grå hår puppene henger det holder ikke med små bher lenger uren hud uten rensing kiloene raser på om man ikke trener ingen klær ser bra ut i prøverommet jeg gruer meg til bikinisesongen Er det virkelig sånn det er å bli gammel? Er det virkelig sånn det kommer til å være fremover? HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cata Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Neida, det blir ikke sånn kan du skjønne - det blir verre etterhvert. Så nyt situasjonen. *trøster som best man kan*
Gjest beekeeper Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Neida, det blir ikke sånn kan du skjønne - det blir verre etterhvert. Så nyt situasjonen. *trøster som best man kan* BLIR DET VERRE????????????????????????????? ER DET SANT?????????? :grine:
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 BLIR DET VERRE????????????????????????????? ER DET SANT?????????? :grine: Jepp! Har du ikke sett hun der gamle damen på busstoppet, hun som løfter kåpen nedenfra for å flashe puppene?
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Bee, vi har alle våre ting på kroppen som ikke er som demm sakl! Men du, er ikke du bare sånn 20? Det er jo ikke sånn nååååå :-D Jeg gruer meg å til bikini sesongen for de bikiniene jeg vil ha har iklke formen som ser best ut på meg! Finn en bikini som gir deg store pupper, det hjelper
Gjest beekeeper Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Bee, vi har alle våre ting på kroppen som ikke er som demm sakl! Men du, er ikke du bare sånn 20? Det er jo ikke sånn nååååå :-D Jeg gruer meg å til bikini sesongen for de bikiniene jeg vil ha har iklke formen som ser best ut på meg! Finn en bikini som gir deg store pupper, det hjelper Jaaa jeg er bare noen og tjue! Men kroppen holder jo på å forfalle allerede!! Tenk hvordan jeg ser ut når jeg er 30!!!!! :hår: Jeg vil ivertfall ikke ha større pupper, jeg vil ha små og snertne! :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå