Gå til innhold

Barneavdelingen ved UNN Tromsø

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Barnet mitt skal inn for en mindre operasjon, og vi lurer litt på om vi får enkeltrom, eller om vi kan regne med å dele med noen andre? Noen som har vært der, og vet om det er mange fellesrom der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, og så skulle jeg jo spørre om de har ansatt førskolelærer, sånn som i Bodø?

Skrevet

Jeg bodde alene min min lillegutt på et rom når vi var der. De har fantastisk personalet. Bare godt å si om de. Min gutt var bare ett år nåe vi var der, men de hadde skole for skolebarn og aktivitører der, skjønne flinke hele gjengen.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har jobbet litt der. De har både enkeltrom og dobbeltrom der, hvilket rom en får kommer litt an på hva barnet er inne for. Kreftpasienter har f.eks eget rom, mens barn som ligger i strekk og gips ofte må dele rom med andre.

De har både førskolelærer der, samt vanlige lærere. Det er skole på avdelingen. De hadde også musikkterapeut mens jeg var der, men jeg er litt usikker på om hun fremdeles er der.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, så var vi tilbake fra sykehuset.

Det var veldig fint med førskolelærere, og pleierne var både flinke og hyggelige - og maten var god :)

Men reagerte på at vi pårørende måtte sove på madrasser på gulvet :overrasket: jeg har litt spader for sykehus fra før av, så det å måtte ligge på gulvet og kikke på skittent understell på barnet mitt sin seng, flekker på veggene og tyggegummi klistret under alt mulig fikk meg nesten på tuppa.

Er det noen andre sykehus som har det sånn? Vi har vært innom et par sykehus som ligger nærmere hjemme, og der fikk vi da lov til å sove i seng, vi foreldre også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...