Gå til innhold

hvordan feire 30 års dag?

Fremhevede innlegg

Gjest silkesvarten
Skrevet

hei

jeg er snart 30 år..... og skal ha et familie selskap med ca 26 personer...

hvordan skal jeg lage det ? slik at det ikke bare blir "vanlig" selskap?

tenkte å invitere alle med på en china resturang... men det blir jo fryktelig dyrt...

tenkte oxo å lage til grilling om været er ok.. men det blir nesten som vanlig bursdagfeiring....

hvordan feiret dere 30 års dagen?

det må ihvertfall være alkoholfritt feiring da det er familie selskap og jeg er høygravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lettere å komme med forslag hvis man vet hvor i landet du skal feire bursdagen :)

Skrevet

Hva med å stelle istand et koldtbord? Slik slipper du å koke og styre på dagen din, samtidig kan du gjøre det billig ved at du lager maten selv :)

Gjest Gjest_anette_*
Skrevet
hei

jeg er snart 30 år..... og skal ha et familie selskap med ca 26 personer...

hvordan skal jeg lage det ? slik at det ikke bare blir "vanlig" selskap?

tenkte å invitere alle med på en china resturang... men det blir jo fryktelig dyrt...

tenkte oxo å lage til grilling om været er ok.. men det blir nesten som vanlig bursdagfeiring....

hvordan feiret dere 30 års dagen?

det må ihvertfall være alkoholfritt feiring da det er familie selskap og jeg er høygravid :)

Skrevet

Min venninne feiret nettopp 30, og hun leide et utested (for hun hadde ikke plass til alle hjemme). Fikk forhandlet frem en god pris på øl og vin (kan vel tenkes at det blir en mer vellykket fest om andre får drikke, eller...) og gjestene tok med seg litt mat hver. Jeg tok med pastasalat og potetsalat, noen lagde kjøttboller, andre pizzasurrer etc. Ble et herlig tapasbord, det, og heller ikke så dyrt for min venninne (hun betalte for alle ingrediensene).

Gjest silkesvarten
Skrevet
Min venninne feiret nettopp 30, og hun leide et utested (for hun hadde ikke plass til alle hjemme). Fikk forhandlet frem en god pris på øl og vin (kan vel tenkes at det blir en mer vellykket fest om andre får drikke, eller...) og gjestene tok med seg litt mat hver. Jeg tok med pastasalat og potetsalat, noen lagde kjøttboller, andre pizzasurrer etc. Ble et herlig tapasbord, det, og heller ikke så dyrt for min venninne (hun betalte for alle ingrediensene).

alkohol blir ikke aktuelt da det er fler barn som kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...