mamma_mia Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg legger merke til de som er her mye, har interessante innlegg, de som er veldig rett på sak/spydige, som gjør mye ut av seg, som er i samme livssituasjon som meg ..(som skal gifte seg, har barn...), de som virker rare/spesielle.. Og de som har spesielle brukernavn Mens noen igjen kan ha skrevet ørtentusen innlegg uten at jeg noen gang har lagt merke til brukernavnet deres. Men jeg legger gjerne merke til en nybegynner som er kjapp i replikken f.eks..
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Kan ikke se at det er så mange som er verd å legge merke til her nå.
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg legger veldig godt merke til gjestene som kommer med dårlige kommentarer... Endret 27. mai 2007 av Tanita
Gjest bada Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg legger veldig godt merke til gjestene som kommer med dårlige kommentarer... Jeg også - det er en merkelig hobby å henge her inne for å slenge dritt om brukere, tema for tråder og KG generelt. Jeg skjønner virkelig ikke at de gidder! Ellers legger jeg merke til brukere som skriver mye i de foraene jeg skriver i selv, og særlig de som er flinke til å lage mat!
Brunhilde Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg legger veldig godt merke til gjestene som kommer med dårlige kommentarer... Ja, nå begynner disse gjestene å ta av igjen... Overse dem, det er det eneste som hjelper om dere plages. Jeg legger merke til medlemmer som skriver mye og de som er kjappe i replikken. Legger også merke til de som har avaterer som fenger - noe Wadjet er et godt eksempel på. Ellers er det litt tilfeldig, men jeg merker jo at det er noen jeg "liker" bedre enn andre, i den grad det er mulig å like eller mislike mennesker ut fra det lille inntrykket man får på en nettside. Edit: Stavefeil i orddelingsfeil. Endret 28. mai 2007 av Linus
mamma_mia Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 Ja, kan ikke de negative gjestene finne seg noe bedre å bruke tida si på
Brunhilde Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Ja, kan ikke de negative gjestene finne seg noe bedre å bruke tida si på Det kan de helt sikkert, men jo mer vi klager og henger oss opp i det du kaller "negative gjester", jo større glede vil de ha av å henge rundt og lage kvalm. Jeg gjentar forslaget mitt; overse dem og fokuser på det som er positivt, det er tross alt flest gjester med gode hensikter her inne!
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Jeg legger merke til de som skriver saklig og kommer med interessante synspunkter. Jeg legger også veldig godt merke til de som virker som de uansett hva som skrives tar det i verste mening og svarer litt spydig. I det siste har jeg sett både gjester og lagt merke til et par registrerte brukere som ikke svarer særlig fint i trådene..
Gjest Peachbud Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Poirot, Nigo san, Dynetryne, Tanita, Fighter (som kaller seg noe annet nå?), Arkana, Yvonne, Snasen, Mirabella79, IsaCathrine, Tristessa, Hu i Svingen (som heller ikke kaller seg det?) og Vannmelon er brukere jeg kan ramse opp i farten. Det betyr vel at jeg legger merke til dem. Av ulike grunner.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Fighter (som kaller seg noe annet nå?). Det betyr vel at jeg legger merke til dem. Av ulike grunner. Fighter her! Jeg legger merke til folk som kan mye om et emne, folk som har sterke meninger om en bestemt sak og gjentar denne meningen ofte, folk som er skarpe i tonen (ikke nødvendigvis spydig og nedlatende), folk jeg ofte er enig med, folk jeg ofte er uenig med og folk som generelt virker engasjerte.
Anglofil Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Fighter her! Jeg legger merke til folk som kan mye om et emne, folk som har sterke meninger om en bestemt sak og gjentar denne meningen ofte, folk som er skarpe i tonen (ikke nødvendigvis spydig og nedlatende), folk jeg ofte er enig med, folk jeg ofte er uenig med og folk som generelt virker engasjerte. Veldig enig i dette. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Fighter her! Jeg legger merke til folk som kan mye om et emne, folk som har sterke meninger om en bestemt sak og gjentar denne meningen ofte, folk som er skarpe i tonen (ikke nødvendigvis spydig og nedlatende), folk jeg ofte er enig med, folk jeg ofte er uenig med og folk som generelt virker engasjerte. Folk som kan mye om et emne og går rett på sak blir ofte mobbet og utelatt her inne. Er de ikke ening med dem som har vært her lengst så kan de i grunnen bare melde seg ut. Innlegg de lager blir oversett osv. Gjester kan vel være som alle andre her inne, men siden det tydeligvis er lettere å angripe de en de med brukernavn så er gjestene som får all dritten
Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #15 Skrevet 27. mai 2007 Gjester som for all dritten? Nåja, virker ofte som om det er de som sprer all dritten. Legger merke til de som faktisk tør diskutere her inne. Piper, poirot osv.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #16 Skrevet 27. mai 2007 eg legger merke til de brukerne som skriver først en ting og plutselig noe helt annet. som f.eks jeg og og samboeren har to jenter. senere skriver samme bruker at hun ikke har barn.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2007 #17 Skrevet 27. mai 2007 eg legger merke til de brukerne som skriver først en ting og plutselig noe helt annet. som f.eks jeg og og samboeren har to jenter. senere skriver samme bruker at hun ikke har barn. Det kan vel være noe man gjør for at man ikke vil bli gjenkjent, at man forandrer litt på fakta, det har jeg gjort, men ikke så drastisk kanskje.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2007 #18 Skrevet 27. mai 2007 Det kan vel være noe man gjør for at man ikke vil bli gjenkjent, at man forandrer litt på fakta, det har jeg gjort, men ikke så drastisk kanskje. Det er ikke alla fakte man trenger å legge ut om i det hele tatt. Jeg mener det er bedre å ikke fortelle alderen sin i det hele tatt enn å skrive "Jeg er en jente på 17 år...", for så å skrive "jeg er 24 to måneder senere". Å komme med motstridende opplysninger gjør i hvert falla at jeg ikke oppfatter vedkommende som troverdig.
Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #19 Skrevet 27. mai 2007 Er vel ikke så vanlig at brukere skriver på seg barn i en tråd og av seg i en annen tråd.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2007 #20 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Det er ikke alla fakte man trenger å legge ut om i det hele tatt. Jeg mener det er bedre å ikke fortelle alderen sin i det hele tatt enn å skrive "Jeg er en jente på 17 år...", for så å skrive "jeg er 24 to måneder senere". Å komme med motstridende opplysninger gjør i hvert falla at jeg ikke oppfatter vedkommende som troverdig. Ja, klart, jeg er enig med deg i det. Det kan nok også hende at man en eller annen gang har sagt litt for mye, slik at man får litt panikk, da kan man kanskje handle litt irrasjonelt. Om det er slik at man skriver masse forskjellig om seg selv hele tiden, så er det klart at man virker useriøs og mister troverdighet. Endret 27. mai 2007 av Chrizzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå