Timia Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Nå er jeg lei av alle kommentarene om at hvor blek jeg alltid er om sommeren, så nå tenkte jeg at jeg skal prøve selvbruning. Først prøvde jeg den til l'oreal. Det var en virkelig katastofe. Fargen var alt for brungul og jeg fikk tidenes værste skjolder. Dermed tenkte jeg å prøve noe litt svakere så jeg begynnte med natusan selvbruningsbodylotion. Etter ca 7 påføringer har jeg blitt gul! Lysegul! Det eneste positive med den er at fargen er jevn i såfall. I annsiktet bruker jeg clarins liquid bronzer og den er jeg fornøyd med selv om jeg kunne tenkt meg mindre gulskjær på den også, men det er altså resten av kroppen jeg sliter med. Hvilken selvbruner bør jeg prøve meg på? Jeg ønsker en som ikke gir noen dyp farge fordi jeg er blåhvit i huden, men den må ikke gjøre meg til påskekylling heller. Viss jeg soler meg blir jeg aldri brun. Bare rød som går over til blåhvitt igjen.
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 St Tropez sin! Den inneholder grønnfarve fra aloe vera som hindrer oransje/gul farve.
Timia Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 St Tropez sin! Den inneholder grønnfarve fra aloe vera som hindrer oransje/gul farve. Den har jeg hørt mye bra om, men blir ikke brunfargen veldig dyp av den? Jeg ønsker ikke å bli kjempebrun, bare komme meg over smurfestadiet.
Liskat Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har null tro på at selvbruning vil få min meget bleke hudfarge til å se bra ut, så jeg sier meg fornøyd med å være blek! Er mange som synes blek hud er pent, og det er uansett bedre med blek hud enn å se ut som om man har vært i solarium eller å være en tydelig bruker av selvbruningskremer.
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Det er en lotion som du kan blande i kremen som gir farve, så kan du selv bestemme hvor dyp farven skal bli. Selv bruker jeg den ublandet på ansiktet, og 50/50 brun krem og lotion på kroppen.
Timia Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2007 Det er en lotion som du kan blande i kremen som gir farve, så kan du selv bestemme hvor dyp farven skal bli. Selv bruker jeg den ublandet på ansiktet, og 50/50 brun krem og lotion på kroppen. Hmm.. kanskje jeg skal prøve det da Ser at de har kommet med en bodylotion som gradvis bygger opp farge også http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/8837
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Den var ny. Har ikke prøvd den enda, men sikkert verdt å prøve. Kan tenke meg at den gir litt svakere farve.
Timia Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2007 Ta 15 min solarium 2 ganger i uken f.eks.. Hadde det bare vært så enkelt Jeg har en hudtype som ikke blir brun uansett hvor lenge jeg sitter i sola eller tar solarium (tro meg, jeg har virkelig prøvd). Jeg blir rød og når rødfargen går over er jeg blåhvit igjen. Jeg kommer fra en familie hvor alle blir nøttebrune av ingenting, så jeg må ha vært maks uheldig med genene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå