trønderrock Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Var på besøk hos mine foreldre i går. Mamma lurte på om hvordan det gikk med bryllupsplanen? Vi sa jo som sant er, at vi ikke hadde kommet så langt i planlegginga enda, og at det var et økonomisk aspekt også. Da sa hun at det var da vel vanlig at foreldrene bodro litt også, så de kunne betale middagen Fortalte at jeg hadde tenkt litt på koltbord, men da protesterte hun. Nei, dere må jo ha festmiddag! Ja, så nå sitter vi her og kan menge oss med alskens menyer og middager,og kan plukke ut den treretters middagen vi ønsker uten å tenke på hva det kommer til å koste :rosasmil: Og hun presiserte at det var selvfølgelig vi som skulle bestemme menyen, men de ville betale. Snille, snille mamma og pappa Så, nå er det bare for brudgommen og meg å bestemme oss for hva vi skal ha.
Gjest Piper Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Kjempe kjekt for dere :-D men i mine øyne er ikke koldtbord et billigere alternativ enn en trerettes middag. Men vi har vel ulike måter å se det på. For oss var valget koldtbord, fordi vi visste at ikke alle spiser kjøtt, noen spiser ikke fisk ( meg blant annet) osv, og derfor ble koldtbord den beste løsningen for da kunne gjestene velge det de ville ha i stedet for å være låst til en rett.
mamma_mia Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Så kjekt at de ville betale for middagen da Her har svigers tilbudt seg å betale hele middagen med dessert og kaker :-D De vet vi ikke har så mye penger at det gjør noe, og sa selv at de gjerne ville det.. veldig hyggelig det da.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Så koselig! Svigers gir oss fotograf i bryllupsgave:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå