Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente84
Skrevet

Ex'en gjorde det slutt med meg for 6 måneder siden. Vi hadde en del konfliter, som feks. at vi ikke hadde samme ønsker for forholdet. Han var litt umoden, og hadde mer utbytte av å tilbringe tid med kameratene enn med meg. Det var nettopp derfor han gjorde det slutt. Han trengte tid for seg selv, måtte pleie seg selv og sitt, uten å ta hensyn til meg. Måtte "leve ut ungdommen", uten at det skulle inkludere andre damer. Han så for seg meg og han i framtiden, når han var klar for et forhold igjen.......

Vi hadde/har en god kjemi oss i mellom. Vi ler, har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Gnisten har heller ikke forsvunnet helt. Vi er altså venner nå, men jeg vet ikke hvor lurt det er. Det er han som står for all kontakt, mens jeg holder en lav profil...... Han kontakter meg en del, egentlig uten å ha noe fornuftig å si. Det gjorde han aldri når vi var sammen, da var det jeg som sto for all kontakt.

Hvorfor skjer dette nå? Får han litt "hetta" når jeg aldri tar kontakt, og han ser at han faktisk holder på å miste meg? Savner han meg, vil han ha meg tilbake?

Jeg vet ikke hvor lurt det er med dette vennskapet. Hva tror dere? Litt rotete innlegg, men håper noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han. Om han ikke vil at dere skal bli sammen igjen, så er det vel like greit at han ikke tar kontakt.

Gjest aleksander
Skrevet

Jeg skjønner at dette er noe som plager deg, men det blir ikke bedre dersom du ikke tar tak i problemet. Ta kontakt med ham, forklar ham akkuratt hvordan du føler. Dersom han sier at han vil komme sammen med deg igjen så er jo det bare bra. Men dersom du ikke sier noe, og han ikke har planer om å komme sammen med deg igjen så vil han bare holde deg tilbake. Det er ca 1 milliard gutter der ute. sannsynligheten for at du skal finne deg en som er minst like fantastisk er skremmende stor. Ingenting i livet blir bedre av seg selv. Jeg er selv i en ganske lik situasjon. Men som jeg sa over tok jeg tak i problemet og nå føler jeg meg veldig mye bedre, og jeg kan garantere deg at uansett hvilke utfall det får dersom du snakker med ham. så vil du om en 1- 2 ukers tid føle deg utrolig mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...