naley Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg vil ha tiara, men må være med hårkammer, altså slik de festes i håret og ikke plasseres i (typisk hm og glitter) Hatt slik en gang å det klemte så utrolig på hodet. Må ha en jeg kan gå med hele dagen. Helst med perler på. Noen som vil hjelpe meg å finne?!
Branna Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Denne fra eBay har slike kammer på sidene, på eBay finnes også denne. Jeg har veldig god erfaring fra å handle på eBay selv, har handlet min egen tiara derfra, og det er helt trygt. Ellers har vi den her og denne fra www.princessbridetiaras.com. Håper det var noe i den duren du var ute etter
Kykkelikokos Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 De to siste var NYDELIGE, men ganske dyre. Jeg kjøpte min tiara i samme forretning som brudekjolen
naley Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 vil ikke kjøpe noe dyrt noe, pga er ikke sikker jeg skal bruke det. Men vil ha i tilfelle jeg finner ut jeg må ha det. hehe
Branna Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 vil ikke kjøpe noe dyrt noe, pga er ikke sikker jeg skal bruke det. Men vil ha i tilfelle jeg finner ut jeg må ha det. hehe Da lønner det seg å kjøpe fra eBay, for det er nok det billigste alternativet. Du kan jo prøve å søke litt selv på eBay.com, og skrive inn "pearl tiara" i søkelinja, så kommer det alltid opp noe fint. Men vær forsiktig å bare kjøp fra de selgerne som har fått bra feedback fra andre kjøpere.
Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Det er jo noen norske nettbutikker som har godt utvalg i tiaraer også, dersom du ringer eller mailer får du sikkert vite om der er noen so har kam på seg. Jeg kjøpte min tiara hos norsk nettbutikk og synes det var rimelig. litt over 500 kr for en tiara er helt ok synes jeg utrolig flott var den og jeg er kjempefornøyd! :D
*Emma* Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Min hadde ikke klemmer på men "hårbøyle fasong" - men den blir jo satt oppi håret og klemte overhodet ikke på hodet mitt. Jeg hadde prøvd den selv på forhånd og tok den på "som en hårbøyle" -m en da frisøren satte den i satte hun den myehøyere og det ble penere + at den ikke klemte på hodet. Hun sa at det var bedre at den "sto litt opp sånn" ellers ville den ikke synes skikkelig på bildene. Min ble kjøpt på Ebay til 160kr inkl frakt. Her er bilde for å illustrere. Vet det ikke var det du egentlig spurte om, men jeg tenkte bare forklare at de "vanlige" tiaraene nødvendigvis ikke er så ille som du kanskje tror
naley Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2007 Kan være jeg har vært uheldig med den jeg har prøvd. den fikk jeg vondt i hodet av etter 10 min!
Leo Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Min ble kjøpt på Ebay til 160kr inkl frakt. Her er bilde for å illustrere.Litt OT, men for det første var det et nydelig bilde! For det andre lurer jeg på hvor du kjøpte kjede og øredobber? Ikke at jeg heller har voldsomt god greie på tiaraer, men de skal vel uansett sitte i håret og ikke på hodet?!
*Emma* Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Dimmine - jeg vet ikke hvordan den du har prøvd ble satt i eller hvordan den var, men kanskje den satt feil? Jeg klarer ikke å sette min i slik som den var på dagen, uten at håret er "større og satt opp". Leo - tusen takk. Både smykke, øreringer og tiara er kjøpt hos diverse Ebay butikker (Til øreringene hørte det egentlig et større smykke som jeg syns ble for mye, så forlovern min brukte det...det kostet 110 inkl frakt. Smykket kostet vel 50kr eller noe inkl frakt ) Husker ikke nøyaktig hvike ebay butikker det var. Jeg kan lete om du vil- hvis ikke finner du garantert mye likt på ebay. Jeg Ebay.
Leo Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Jeg kan lete om du vil - hvis ikke finner du garantert mye likt på ebay. Jeg Ebay.Jeg også eBay! Og jeg har lett, men jeg har ikke klart å finne akkurat det jeg leter etter. Ville blitt kjempeglad dersom du hadde link til akkurat den eBay-selgeren du handlet fra!
*Emma* Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Ikke meningen å stjele tråden din Dimmine.... Leo: I denne butikken kjøpte jeg smykket mitt og også et par øreringer (men de gikk desverre istykker i postgangen - derfor brukte jeg de som hørte til mitt "opprinnelige" smykke.) Jeg har ikke sjekket om hun fortsatt har de samme tingene inne. Øredobbene hermen det ser ikke ut som hun har noe sånt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå