naley Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Mannen sine t-skjorter lukter forsatt vondt under armene etter 1-2 vask. Noe spesielt som kan fjerne dette? Er trenings t-skjorter men greit at de blir helt reine!
Gjest Aprilgirl Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Høg vasketemperatur tar vel knekken på lukten. Eller du kan prøve å legge dem i edikk-vann.
Gjest Veronica Mars Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 La de ligge i eddikvann en stund før du putter de i maskinen, jeg må gjøre det med mine trenings-t-skjorter også. Men lukten kommer fort tilbake igjen da.
happyhappy Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 jeg har fått inntrykk av at man aldri får fjernet den lukta jeg.. så kaster dem som regel..virker som om lukta kommer tilbake med en gang man blir varm. Den sitter rett og slett fast i t-shirten.. Det er gjerne de trenings-trøyene det skjer med, ingen andre bomulls-trøyer lukter slik hos meg. Bare disse lycra (eller hva det er)
Bobsi Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg vasker treningstøy alltid på 60 grader, selv om det står 30. Da forsvinner den ekle lukten...
naley Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 Jeg vasker treningstøy alltid på 60 grader, selv om det står 30. Da forsvinner den ekle lukten... det gjør jeg også med t-skjortene. Men ikke alltid det funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå