Maryell Skrevet 31. mai 2007 #41 Skrevet 31. mai 2007 Enig i at det tradisjonelle "utdritningslaget" har utspilt sin rolle.. Jeg skal være forlover i sommer, både brud og brudgom er rundt 30. Vi skal ha utdrikningslag for begge samtidig.. blir masse folk. Skal først på et opplegg med litt ekstremaktiviteter utendørs, og så en stor fest med utendørs boblebad og grilling. De ga begge uttrykk for at de ønsket det sånn, og det synes jeg er helt greit. De skal selvfølgelig få det utdrikningslaget de vil ha! Trives de best sammen på fest så skjønner jeg ikke at det skal være tvingende nødvendig å feste hver for seg akkurat denne dagen hvor det er ekstra viktig at det blir vellykket. Dessuten er jeg helt enig med deg TS, det var en unødvendig frekk melding du fikk. Det er greit å gi beskjed, men ikke på den måten der. Det var jo MANNEN som ville ha henne der, ikke hun som forsøkte å tvinge seg på.
kathrine79 Skrevet 31. mai 2007 #42 Skrevet 31. mai 2007 Dessuten er jeg helt enig med deg TS, det var en unødvendig frekk melding du fikk. Det er greit å gi beskjed, men ikke på den måten der. Det var jo MANNEN som ville ha henne der, ikke hun som forsøkte å tvinge seg på. Helt enig i at meldingen fra kompisen var utrolig tåplig formulert, men skjønner at deltakerene i utdrikkningslaget ikke ønsket at TS skulle komme hvis dette spolerte opplegget. Ikke noe gøy for gutta som var med om hovedpersonen skulle "holde hånd" resten av kvelden.... Mulig de hadde brukt mye penger på dette også.
Leo Skrevet 31. mai 2007 #43 Skrevet 31. mai 2007 Dette har jeg gitt utrykk for at jeg ønsker også Det høres mye mer koselig ut. Helt OT, men siden jeg ser at det er flere som ønsker seg SPA-behandling i sitt utdrikningslag. Vær oppmerksomme på at massasje med div. eteriske oljer og generelt økt blodsirkulasjon i kroppen kan gi en mildt sagt lite heldig effekt kombinert med alkohol. Enten må behandlingen tilpasses "eventementet" eller så bør alkoholinntaket begrenses til et minimum. Jeg snakker av erfaring ...
Maryell Skrevet 31. mai 2007 #44 Skrevet 31. mai 2007 Helt enig i at meldingen fra kompisen var utrolig tåplig formulert, men skjønner at deltakerene i utdrikkningslaget ikke ønsket at TS skulle komme hvis dette spolerte opplegget. Ikke noe gøy for gutta som var med om hovedpersonen skulle "holde hånd" resten av kvelden.... Mulig de hadde brukt mye penger på dette også. Nei det har jeg også full forståelse for. Men poenget mitt er at det er ikke noe vits i å bite hodet av TS for det.
kathrine79 Skrevet 31. mai 2007 #45 Skrevet 31. mai 2007 Helt OT, men siden jeg ser at det er flere som ønsker seg SPA-behandling i sitt utdrikningslag. Vær oppmerksomme på at massasje med div. eteriske oljer og generelt økt blodsirkulasjon i kroppen kan gi en mildt sagt lite heldig effekt kombinert med alkohol. Enten må behandlingen tilpasses "eventementet" eller så bør alkoholinntaket begrenses til et minimum. Jeg snakker av erfaring ... Hehe, jeg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå