Gjest Frysepulver Skrevet 27. mai 2007 #21 Skrevet 27. mai 2007 Jeg synes faktisk ikke denne kameraten var så frekk heller jeg da. Det kan jo ikke være videre kult å skulle ha en kveld med gutta og så kommer dame løpende og limer seg på. Han sa jo ikke akkurat "se til helvete å hold deg unna" heller...
Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #22 Skrevet 27. mai 2007 Bra han siste der fikk ordnet opp. Lite fin måte å si ifra på. Hørtes mye morsommere ut der begge lagene møttes. Kunne funnet på mye morsomt dersom man planla noe slikt.
Kykkelikokos Skrevet 27. mai 2007 #23 Skrevet 27. mai 2007 Vil utheve et lite utklipp fra første innlegg til trådstarter Mannen sa til meg at han syntes at jeg også gjerne kunne komme da. Jeg sa at jeg syntes det ble litt rart, forloveden skal jo liksom ikke komme i utdrikninglaget. Men mannen mente at vi ikke trengte å være så tradisjonelle, og skulle spørre forloveren sin og en annen som er med å arrangerer om det var greit, og deretter sende en melding. Han ringte meg og sa at for forloveren var det helt greit. Det er med andre ord ikke trådstarter som er sær som ønsket å trenge seg på, men mannen som ønsket å ha henne der.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #24 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde ALDRI dukket opp, selv om mannen hadde spurt meg! Da hadde jeg bedt han ta seg sammen!!! Og så må folk slutte å ta seg nær av småting - ærlig talt! Den beskjeden TS fikk av kameraten var vel helt grei og tydelig? Typisk jenteting å legge så mye mer i ordene enn det som er nødvendig.. Det er ingen som hater deg fordi om du ikke får være med Utdrikningslaget er det vennene som står for, både ang planlegging, gjennomføring og betaling, og den som skal drikkes ut har bare å "adlyde" den dagen =) Hvis mannen til TS har spesielle ønsker burde han snakket med forloveren på forhånd slik at det kunne planlegges slik at fruen fikk være med! OG det er greit nok at du sikkert kjenner mannen din best på en del områder, men sikkert ikke ALLE...... =)
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #25 Skrevet 27. mai 2007 Jeg synes kameraten var frekk! Dersom brudgommen ønsket å ha sin tilkommende der så respkterer man da det som en god kamerat.
Gjest Frysepulver Skrevet 27. mai 2007 #26 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde ALDRI dukket opp, selv om mannen hadde spurt meg! Da hadde jeg bedt han ta seg sammen!!! Og så må folk slutte å ta seg nær av småting - ærlig talt! Den beskjeden TS fikk av kameraten var vel helt grei og tydelig? Typisk jenteting å legge så mye mer i ordene enn det som er nødvendig.. Det er ingen som hater deg fordi om du ikke får være med Utdrikningslaget er det vennene som står for, både ang planlegging, gjennomføring og betaling, og den som skal drikkes ut har bare å "adlyde" den dagen =) Hvis mannen til TS har spesielle ønsker burde han snakket med forloveren på forhånd slik at det kunne planlegges slik at fruen fikk være med! OG det er greit nok at du sikkert kjenner mannen din best på en del områder, men sikkert ikke ALLE...... =)
Kykkelikokos Skrevet 27. mai 2007 #27 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde ALDRI dukket opp, selv om mannen hadde spurt meg! Da hadde jeg bedt han ta seg sammen!!! Og så må folk slutte å ta seg nær av småting - ærlig talt! Den beskjeden TS fikk av kameraten var vel helt grei og tydelig? Typisk jenteting å legge så mye mer i ordene enn det som er nødvendig.. Det er ingen som hater deg fordi om du ikke får være med Utdrikningslaget er det vennene som står for, både ang planlegging, gjennomføring og betaling, og den som skal drikkes ut har bare å "adlyde" den dagen =) Hvis mannen til TS har spesielle ønsker burde han snakket med forloveren på forhånd slik at det kunne planlegges slik at fruen fikk være med! OG det er greit nok at du sikkert kjenner mannen din best på en del områder, men sikkert ikke ALLE...... =) Så er det faktisk forskjell på folk også da. Ditt forhold til din mann kan være totalt forskjellig til trådstarters forhold til sin tilkommende.
-Alvildebrud- Skrevet 28. mai 2007 #28 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Bra han siste der fikk ordnet opp. Lite fin måte å si ifra på. Hørtes mye morsommere ut der begge lagene møttes. Kunne funnet på mye morsomt dersom man planla noe slikt. Enig! Den varianten der man skal være dritafull i 24 timer, med stripping og fallskjemhopp hadde passet meg perfekt da jeg var 20. Men ikke nå. Behøver nødvendigvis ikke å treffe kjærligheten de timene jeg skal drikkes ut, men jeg hater de standard utdrikkningslagene som jeg tror jeg kommer til å få.. fra venner som kjente meg som aller best for 10 år siden...... Dumt, men dessverre litt sant. Hva er det som er kult med å slite seg ut en hel dag? det er morsomt med påfunn og forskjellige aktiviteter - men ren og skjær sliten fyll. Nei takk! Det beste hadde vært en dag med både den "gamle gjengen" og de nye venninnene. Med masse god mat og vin, i solen.. Endret 28. mai 2007 av -Alvildebrud-
Frey Skrevet 28. mai 2007 #29 Skrevet 28. mai 2007 Dette blir litt avsporing men jeg må bare fortelle om utdrikningslaget jeg var på i fjor. Det perfekte utdrikningslaget i mine øyne og det har jeg jo selvfølgelig gitt klart uttrykk for til min forlover Det startet med at vi leide et utendørs boblebad som skulle stå i brudens hage hele helgen. På dagen det skulle foregå hentet vi i tillegg inn en jente som ga manikyr, ansiktsbehandlinger, pedikyr osv og en jente som var massør. Vi tilbragte da hele dagen inn og ut av boblebadet med sjampis og fingermat, fikk diverse behandliger av disse to, så på bilder og fortalte historier. Når det nærmet seg kvelden dusjet vi og stelte oss før vi så dro til byen og møtte gutta på en bar for en drink før vi fortsatte til restauranten hvor vi spiste en bedre middag. Når kvelden var over og vi kom hjem fortsatte bruden og jeg opp i boblebadet med litt mere vin sånn på slutten
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #30 Skrevet 28. mai 2007 Jeg ble kidnappet og sendt på tre timers spabehandling i mitt utdrikningslag:sol:
lille sørland Skrevet 28. mai 2007 #31 Skrevet 28. mai 2007 Jeg hadde ALDRI dukket opp, selv om mannen hadde spurt meg! Da hadde jeg bedt han ta seg sammen!!! Og så må folk slutte å ta seg nær av småting - ærlig talt! Den beskjeden TS fikk av kameraten var vel helt grei og tydelig? Typisk jenteting å legge så mye mer i ordene enn det som er nødvendig.. Det er ingen som hater deg fordi om du ikke får være med Utdrikningslaget er det vennene som står for, både ang planlegging, gjennomføring og betaling, og den som skal drikkes ut har bare å "adlyde" den dagen =) Hvis mannen til TS har spesielle ønsker burde han snakket med forloveren på forhånd slik at det kunne planlegges slik at fruen fikk være med! OG det er greit nok at du sikkert kjenner mannen din best på en del områder, men sikkert ikke ALLE...... =) :) ENIG!!!!!!!!!!!
Kykkelikokos Skrevet 28. mai 2007 #32 Skrevet 28. mai 2007 Jeg ble kidnappet og sendt på tre timers spabehandling i mitt utdrikningslag:sol: Dette har jeg gitt utrykk for at jeg ønsker også Det høres mye mer koselig ut.
Helen Skrevet 28. mai 2007 #33 Skrevet 28. mai 2007 Jeg mener at man ikke har noe i hverandres utdrikkingslag å gjøre, så avhengig av hverandre går det ikke an å være, man klarer å være fra hverandre en kveld eller to. Jeg hadde hverfall ikke villet dukke opp i min manns utdrikkingslag, tror jeg hadde følt meg rimelig dum da..... Jeg hadde også blitt skikkelig overrasket hvis mannen min hadde dukket opp i mitt utdrikkingslag, tror jeg hadde jaget han. Et utdrikkingslag er jo en siste fest med vennene som ugift, da blir det veldig feil hvis forloveden dukker opp.
Gjest Tabby Skrevet 28. mai 2007 #34 Skrevet 28. mai 2007 Jeg og mannen hadde utdrikningslag på samme dag, dette falt på hans 30 årsdag, så vi hadde opplegg hver for oss hele dagen og så dro vi jentene opp til der guttene hadde leid lokale. Det ble slik nettopp fordi det falt på bursdagen hans, det var han som ville ha det sånn og det måtte bare forloverne våre godta. Nå er jo et rundt tall litt annerledes enn en vanlig lørdag, og egentlig hadde vi planer om å lage fest selv den dagen. Så for at alle skulle bli fornøyde ble det den løsningen. Hadde han ikke hatt bursdag med rundt tall, altså hatt en vanlig bursdag ville han nok ikke sagt noe til forloveren sin, men sånn ting var da så sa han klart i fra at han i det minste ville se meg litt på bursdagen sin.
Kykkelikokos Skrevet 28. mai 2007 #35 Skrevet 28. mai 2007 Folk ønsker seg forskjellige typer utrdrikningslag. I noen faller det seg mer naturlig at brudeparet treffes utpå kvelden enn i andre.
Daria Skrevet 28. mai 2007 #36 Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes ikke forloveden har noe i utdrikningslaget å gjøre, uavhengig av hvilke type utdrikningslag det er. Da kan man jo like gjerne arrangere felles vennesfest, poenget med utdrikningslag er vel at det skal være "siste kveld med gjengen" -uten kommende ektefelle? Var på et utdrikningslag der brudgommens utdrikningslag dukket op utpå kvelden, til ville protester fra de av oss som trodde det ville ødelegge festen -vi fikk rett... Kameraten i startinnlegget formulerte seg kanskje litt klossete, men jeg har full forståelse for budskapet hans.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #37 Skrevet 28. mai 2007 Jeg mener at man ikke har noe i hverandres utdrikkingslag å gjøre, så avhengig av hverandre går det ikke an å være, man klarer å være fra hverandre en kveld eller to. Jeg hadde hverfall ikke villet dukke opp i min manns utdrikkingslag, tror jeg hadde følt meg rimelig dum da..... Jeg hadde også blitt skikkelig overrasket hvis mannen min hadde dukket opp i mitt utdrikkingslag, tror jeg hadde jaget han. Et utdrikkingslag er jo en siste fest med vennene som ugift, da blir det veldig feil hvis forloveden dukker opp. Jeg syns svar som dette blir litt merkelig (uten at jeg syns du er merkelig m@msen:-)) Men, det er nå engang ikke slik at et utdrikningslag må være likt for alle. Det er vel ikke noe som heter at man ikke har noe i hverandres utdrikningslag å gjøre? Det trenger ikke å ha med avhengighet å gjøre, men at man gjør ting på en litt annen måte enn mange andre og trives godt med å feste med den andre parten. Jeg vil jo også tro at det er forskjell på et udrikningslag til en 30-åring i forhold til en på 22? (jeg ville ikke ha hatt mannen min i mitt utdrikningslag, men kan forstå de som vil ha det på den måten)
Gjest Frysepulver Skrevet 28. mai 2007 #38 Skrevet 28. mai 2007 Jeg syns svar som dette blir litt merkelig (uten at jeg syns du er merkelig m@msen:-)) Men, det er nå engang ikke slik at et utdrikningslag må være likt for alle. Det er vel ikke noe som heter at man ikke har noe i hverandres utdrikningslag å gjøre? Det trenger ikke å ha med avhengighet å gjøre, men at man gjør ting på en litt annen måte enn mange andre og trives godt med å feste med den andre parten. Jeg vil jo også tro at det er forskjell på et udrikningslag til en 30-åring i forhold til en på 22? (jeg ville ikke ha hatt mannen min i mitt utdrikningslag, men kan forstå de som vil ha det på den måten) Men da bør det jo være avtalt da... At forloverne har snakket sammen og med paret. Blir jo litt teit dersom bruden har sitt eget, for så å møte opp på brudgommens fest og lime seg på. Mulig ikke brudgommen synes det gjør noe, men han har faktisk kamerater som har betalt penger for å være med og ikke minst planlagt en helaften med gutta. Ikke så innmari kult at bruden da henger seg på.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #40 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er for at både brud og brudgom får ytret noen ønsker ang utdrikningslaget sitt. Hva de kunne tenke seg og hva de absolutt ikke vil. Jeg har ikke hatt utdrikningslag, men å holde meg unna min mann sent på kvelden bare fordi det er forventet blir for dumt. Det er jo mye kjekkerer når alle er samlet. Om jeg tilbringer 12 timer med jentene og de to siste med jentene_og_guttene så er jo det en perfekt avslutning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå