Amanlis Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Denne dama har vel litt for lit å bruke pengene sine på, om hun liker flyplasser eller ei...
Gjest Bodillen Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hun har tydeligvis mye penger, i hvert fall. Og at hun bruker dem på drosje fra England til Hellas synes jeg er hel greit. Tenk deg hvor mye drosjesjåføren tjente - han kan jo slappe av resten av måneden. Jeg synes faktisk det er bedre at gamle folk med penger bruker dem, i stedet for å salte dem ned til mer eller mindre grådige arvinger. Jeg har ikke tenkt å ta med meg èn krone i grava! Endret 26. mai 2007 av Bodillen
Gjest Veronica Mars Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Jeg syntes faktisk det var overraskende billig jeg. Hvis hun hadde lyst til å bruke 24000 på en ferie sammen med venninnen for å slippe å fly og i tillegg ha privatsjåfør hele tiden, synes jeg overhodet ikke det var urimelig av en 89-åring. Det er vel heller ikke så rart at hun ikke har så mye annet å bruke dem på.
Gjest Piper Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Var jo egentlig ikke så forferdelig dyrt, for regningen kom på ca 25000 kr og da var kost og losji inkluder for taxisjåføren. Og turen tok jo 11 dager. Hele turen kom på ca 60 000, og det er vel ikke avskrekkende mye. Det folk reagerer på er vel at hun tok taxi hele veien, men egentlig har hun jo bare leid en bil med sjåfør. Hun har helt sikkert fått en fast pris + kost og losji Endret 26. mai 2007 av Piper
Amanlis Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2007 Joda, jeg er enig i at turen ikke var så dyr. Dessuten fikk hun sett Europa da, men...
Gjest Piper Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Men hva? Hva skal hun bruke pengene sine på, siden du skrev "Litt lite å bruke pengene sine på kanskje?" Endret 26. mai 2007 av Piper
Helen Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Det må da være en fin måte å reise på for den som har råd til det, hadde det nok fint den sjåføren også. Det må ha vært en drømmetur for de.
Amanlis Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2007 Men hva? Noget sært å ta taxi så langt.
Gjest Piper Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Noget sært å ta taxi så langt. Hun har vel egentlig ikke tatt taxi så langt, men leid en taxi med sjåfør. Turen hadde nok vært mye dyrere, hadde taxisjåføren kjørt med taksameter. Endret 28. mai 2007 av Piper
Merneith Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 All ære til gamle mennesker som vet å nyte livet... Min bestemor har en venninne som ikke engang vil kjøpe nypoteter fordi det er så dyrt. Og denne venninnen har slettes ikke dårlig råd, snarere tvert imot.
Gjest Jamila Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 De hadde sikkert en fantastisk fin tur! Syns ikke det var noe å utsette på prisen, snarere tvert i mot. Her fikk hun jo med seg alle avstikkere og destinasjoner underveis, i tillegg til målet. Herlig å høre om slike mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #13 Skrevet 28. mai 2007 Noget sært å ta taxi så langt. SYnes du at du har rett til å kritisere hvordan ANDRE bruker pengene sine? Du er ikke lite frekk...
Gjest bada Skrevet 28. mai 2007 #14 Skrevet 28. mai 2007 SYnes du at du har rett til å kritisere hvordan ANDRE bruker pengene sine? Du er ikke lite frekk... Dette er et diskusjonsforum. Og selvfølgelig har hun rett til å kritisere pengebruken til en dame hun har lest om i avisen!
mysan Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Noget sært å ta taxi så langt. Hvorfor er dette sært da? Ja, det var en taxi, men opplegget var nok mer at hun leide ham og bilen hans, enn at han kjørte med taxameter hele veien. En fin måte og få sett Europa på i tillegg til Hellas. Hvordan synes du hun burde gjort det uten å bruke så mye penger? Backpacking?
Gjest Tabby Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler Tabby, mod
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 Denne dama har vel litt for lit å bruke pengene sine på, om hun liker flyplasser eller ei... Å? Hva vet du om det da? Det var da kjempefint og praktisk at den gamle damen fikk reist rundt slik hun ønsket på sin egen måte? Jeg forstår ikke at dette er en sak. Har agurktiden begynt alt?
Arkana Skrevet 28. mai 2007 #19 Skrevet 28. mai 2007 De hadde sikkert en fantastisk fin tur! Syns ikke det var noe å utsette på prisen, snarere tvert i mot. Her fikk hun jo med seg alle avstikkere og destinasjoner underveis, i tillegg til målet. Herlig å høre om slike mennesker. Helt enig. Hun fikk reise dit hun ville på den måten hun ville. Synes ikke det er noe særere enn folk som betaler masse for å reise første klasse, skal ha limousin til og fra huset og bor på luksushoteller. Hvorfor er den ene typen luksus verre enn den andre?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #20 Skrevet 28. mai 2007 Dette er et diskusjonsforum. Og selvfølgelig har hun rett til å kritisere pengebruken til en dame hun har lest om i avisen! nei det har hun ingen rett til, hun har heller ikke noe med hvordan DU bruker pengene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå