Gjest Lea Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Han sa: Hvorfor bruker du BH? Du har jo ikke noe å putte i den.. Hun sa: Du bruker jo bukser........ Han sa: Siden jeg så deg første gangen har jeg hatt lyst til å elske med deg aldeles fryktelig! Hun sa: Der har du lykkes....... Han sa: Skal vi prøve å endre stilling i kveld? . . Hun sa: Det var en kjempe idè, du står og stryker, og jeg sitter i sofaen og promper! På en vegg på dametoalettet . . "Min mann følger etter meg overalt" Skrevet rett under . . "Det gjør jeg ikke"....... Hvor mange ærlige, intelligente og omtenksomme menn i verden trenges for å ta oppvasken? Begge to! Hvorfor blunker ikke kvinner under forspillet? De har ikke tid ... Hva har menn og sædceller felles? De finnes i millioner, men det er få det blir folk av! Hvordan planlegger en mann for fremtiden? Han kjøper 10 kasser øl Hvorfor er blondevitser så korte? For at menn skal huske dem!
Gjest Lea Skrevet 9. mars 2003 #8 Skrevet 9. mars 2003 Jeg synes at denne var spesielt bra: Han sa: Skal vi prøve å endre stilling i kveld? . . Hun sa: Det var en kjempe idè, du står og stryker, og jeg sitter i sofaen og promper!
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2003 #9 Skrevet 9. mars 2003 Veldig bra, fortalte dem til min kjære og han lo han og !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå