Gå til innhold

jenter i felles dusj

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jenter som går på videregående og jenter som dusjer sammens med andre

Jeg lurer på hvor mange jenter som er

a.) Helt naturlige

b.) Trimmet trekant

C.) stripe

D.) Helt glatte

Videoannonse
Annonse
Gjest yoletta
Skrevet

...og jeg lurer på hvordan noen kan lure på det...

Skrevet

100 % er naturlige, det er det som er in nå. Jeg er gymlærer på videregående, så jeg følger litt med.

Gjest yoletta
Skrevet
100 % er naturlige, det er det som er in nå. Jeg er gymlærer på videregående, så jeg følger litt med.

:overrasket: en gymlærer som følger litt med hvordan jenter er nedentil..

Skrevet
:overrasket: en gymlærer som følger litt med hvordan jenter er nedentil..

Det er jo ikke til å unngå, da, når moten varierer sånn som den gjør. Og så vil man jo gjerne følge moten selv også.

Skrevet

Hvorfor lurer noen på det egentlig.... :overrasket:

Skrevet

Trodde alle gikk for hel-barbering for tiden jeg, i hvertfall gjør jeg det :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hel barbering er vel sett på som litt harry og ut. Litt "trailerhore" liksom.

Skrevet

Helbarbering er så nitti-talls.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok du er litt "last month" i så fall. Minst.

Skrevet
Tror nok du er litt "last month" i så fall. Minst.

Ja, og det samme kan det være, hehe. Det kommer aldri til og få lov til og vokse et eneste hår ut på min tiss :) Kjønnshår er noe av det mest kvalmeste jeg vet om. Men det er nå min mening :)

Skrevet
Det er jo ikke til å unngå, da, når moten varierer sånn som den gjør. Og så vil man jo gjerne følge moten selv også.

:overrasket:

!!! Hadde jeg visst at gymlæreren min ser på jentene i dusjen, hadde jeg ikke dusja! Fysj. du burde skamme deg! :overrasket:

Nå blei jeg nesten kvalm! En lærer skal ikke gjøre sånn!

Skrevet

De fleste jeg vet om barberer seg.. ser ikke særlig kult ut med naturlig heller da.. men det er jo så som så da.

Jeg går for stripe! :briller:

Ikke for mye hår, ikke for lite :eeeh:

Skrevet
:overrasket:

!!! Hadde jeg visst at gymlæreren min ser på jentene i dusjen, hadde jeg ikke dusja! Fysj. du burde skamme deg! :overrasket:

Nå blei jeg nesten kvalm! En lærer skal ikke gjøre sånn!

Herregud, det betyr ikke at man glaner på folk selv om man legger merke til ting ! To forskjellige ting. Hello.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, og det samme kan det være, hehe. Det kommer aldri til og få lov til og vokse et eneste hår ut på min tiss :) Kjønnshår er noe av det mest kvalmeste jeg vet om. Men det er nå min mening :)

Hva er mer kvalmt med litt hår i underlivet, enn masse hår oppå hodet?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er mer kvalmt med litt hår i underlivet, enn masse hår oppå hodet?

Godt poeng. Hodehår samler masse skitt, blir fort fett osv, så det er da ingen større grunn til å beholde hodehåret enn musehåret? Det er vel bare det at det enda ikke er mote å glattbarbere hodet, slik glattbarbering av musa har vært noen år nå.

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Fritidsproblemer el? :overrasket:

Gjest Miss Smoothie
Skrevet

Jeg går for glatt over hele kroppen, når man barberer leggene og underarmene ser jeg ingen grunn til at det skal være gjengrodd andre steder. Dessuten er det estetisk penere, kroppshår på kvinner ser bare uhygenisk ut, og kan ikke sammenlignes med hodehår o.a.

Skrevet
Jeg går for glatt over hele kroppen, når man barberer leggene og underarmene ser jeg ingen grunn til at det skal være gjengrodd andre steder. Dessuten er det estetisk penere, kroppshår på kvinner ser bare uhygenisk ut, og kan ikke sammenlignes med hodehår o.a.

Barberer du hodet og du da...siden du skal være glatt over hele kroppen..dessuten har vel hårene en mening, siden vi er født med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...