Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 Synes veggene i gangen og på soverommet er så kjedelige - men finner liksom ikke på noe å pynte med der. Gangen er lang og smal og kjedelig. Soverommet har tre store tomme vegger. Føler behov for å henge noe der. Hva har dere på veggene i gang/soverom. Trenger desperat noen ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 I gangen har vi knaggrekker, nøkkelskap, et par akvareller og et stort speil på veggen. Alt er ting jeg har fått i gave, laget selv eller arvet. Det meste går i mørkt tre (sånn som ser litt gammelt ut). Skal kjøpe oss et sånt bord med to bein som står inntil veggen etterhvert. På soverommet har vi ikke vegger . Har skråtak og derfor er det begrenset hva vi har plass til. Men det er en knaggrekke der også. Tips: Kjøp noen trehvite knaggrekker på IKEA eller et annet sted. Mal eller beis dem i farger du liker og heng den på rekke og rad etter hverandre på soverommet. Ikke på alle veggene da, men gjerne langs en hel vegg. Da får du en slags brystning som du kan henge fra deg ting på, samtidig som det pynter opp. En venninne av meg har to slike rekker; en høyt oppe og en midt på veggen. På den øverste henger det masse hatter (hun samler) og på den nederste henger det vesker, skjerf og andre pene ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #3 Del Skrevet 8. mars 2003 På soverommet vårt har vi brystningspanel og papirtapet med noe mønster i. Finner faktisk ikke noe jeg kunne tenke meg å ha på veggen der uten at det bryter med mønsteret. Har letet i to og et halvt år, så nå vurderer jeg å male over tapeten ! I gangen har vi kommoder og på veggene henger noen bilder med kinesiske tegn som jeg har kjøpt på IKEA. I entreen har vi hengt opp en snømann og et troll som datteren vår har laget på skolen ! Det ble kjempestilig med rammer. Har lurt litt åp om jeg skulle hengtopp en hylle på soverommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2003 #4 Del Skrevet 8. mars 2003 Vi har også en lang gang. Vi har "hattehylle" med oppheng for klær, et stort speil, en serie med bryllupsbilder av oss selv, akvareller vi har fått, postkort fra fjern og nær, og bryllupsbilder av kjente. På soverommet har vi fargeglade smårammer fra IKEA, med postkortserier inni. Disse bytter jeg ganske ofte, så det hele tiden forandrer seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 8. mars 2003 #5 Del Skrevet 8. mars 2003 Nå driver vi å pusser opp da men.. Gangen vår er også lang og smal... Veggen er hvit og vi har svart/hvit bilder fra byen vår og havnen hengende.. Ellers har vi en stol og ett lite bord i stål og kirsebær stående.... På andre veggen henger en svart afrikansk maske og noen gamle svart/hvit bilder av oldeforeldrene mine i de gamle, ovale orginale rammene de brukte før. Så har vi noen lysestaker som henger der i smijern som også er kjempe fine..... Soverommet, skal vi ha ett par hyller, og ellers bilder som står til veggen og fargene. Rammene skal enten være kirsebær eller gull.. Har ikke bestemt meg enda.... Lamper på begge siden av sengen, og to engler som "flyr" mot hverandre... Hørtes sikkert ikke fine ut, men det er de.... Jeg samler på engler da så...... Nå har vi malt i en lys, beige/gul farge så bildene kan gjerne være litt kraftige.. Ellers har jeg bilder av niesen og nevøen min hengende på en av de smale veggene... Så har jeg en antikk kommode i kirsebær, over den ett speil som går i samme farge og gull... Det er det jeeeg har på veggen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 På soverommet har jeg hengt opp en gammel fin barnenattkjole. Finner vi flere sånne plagg skal de opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 I gangen har vi nøkleskap og en vegghylle meg telefonen på . Har syvedørsgarderobe med speil dører. på veggen henger begge svennebrevene mine. På soverommet har vi skyvedørsgarderobe på den ene langveggen og fire rammer med gamle avisutklipp på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 I gangen, der er det ei knaggerekke, et speil over en kommode, og... jeg trur faktsik der henger et digert vevet bilde som bare ble hengt der da vi flytta inn. Da finnes der ikke mer veggplass, vi har en liten gang, og der er tre dører i den. På soverommet... ja der er ei knaggrekke med hylle over, som jeg henger diverse klær og annet rot på. Ellers er der ingen ting, absolutt ingen pynt på veggene, og jeg savner det ikke heller jeg. På soverommet gjør jeg to ting... og ingen av dem innebærer å studere veggene. Det jeg heller ønsker meg på soverommet, det er et digert klesskap som dekker veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mars 2003 #9 Del Skrevet 9. mars 2003 Hmm.. Soverommet vårt er malt lilla av de som bodde her før. På veggene har noen bilder og en hjertelampe... Gangen er hvitmalt av oss.. I den henger det to messingfugler, nøkkelskap, 3Dbilde ooog sånn dings for å henge klær på + to bilder.. Når vi flytter til ny og større leilighet skal det bli litt mer fancy.. (om en mnd elns) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #10 Del Skrevet 9. mars 2003 Har en lang smal gang i 2.etg hvor det er dører inn til soverommene. Der henger masse familiebilder, både bilder av min mann og meg som barn, samt bilder av barna. Det henger tett i tett, synes det er greit å samle familiefotografier på ett sted. På soverommet vårt, som er det minste soverommet i huset, har vi bokhyller, samt div. overskap fra IKEA. Med et lite rom, er det greit å utnytte veggplassene. De eneste bildene som henger der, er tegninger som barna har laget. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mars 2003 #11 Del Skrevet 9. mars 2003 I gangen har jeg en kommode i kirsebær, et stort speil, en vegglysestake i børstet stål, hattehylle med knagger og stang(for kleshengere) i børstet stål, og en skohylle. På soverommet har jeg hengt opp noen bilder, pluss at jeg i tillegg har skrivebordet mitt der inne.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #12 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg er ganske fornøyd med "pynten" på soverommet vårt. vi har akkurat pusset opp. Vi har nøytrale kremhvite vegger, og skyvedørsgarderoben er malt i en lys og frisk gulgrønn farge. På senga vår ligger et sengeteppe fra Mexico i sterke farger og tar mye oppmerksomhet. På veggen over senga har vi forstørret et bilde vi tok i Mexico til 70x50 cm og hengt det i en nøytral smal ramme. Det ble kjempefint. På en annen vegg henger det en svart-hvitt tegning. I gangen henger det egentlig bilder vi ikke har funnet plass til andre steder. En svarthvitt tegning og fire tegninger i knallfarger. Pluss et stort speil og et nøkkelskap selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 10. mars 2003 #13 Del Skrevet 10. mars 2003 I den kjedelige koridoren vår har vi hengt opp svart-hvitt bilder av katter, i alle mulige situasjoner, i svarte rammer på rekke og rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2003 #14 Del Skrevet 10. mars 2003 Gang har vi ikke... Vi har vindu på to av veggene på soverommet, dekker ganske mye av veggene. Har speil på den ene veggen :blunke: . Noen hyller i hjørnet, og lamper over senga. Siste veggen er det dør og en datamaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 Det eneste jeg har på veggene i gangen (entreen) og på soverommet er store garderobeskap i bjørk og masse kunst. På soverommet har jeg også TV-benk og et 20" TV m/video ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 i gangen har jeg en knaggrekke og et speil som er så gammelt at det er helt ubrukelig. på soverommet har jeg en drømmefanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 I gangen som er lysgrå med 8 dører til husets øvrige rom har jeg et avlangt speil med sort ramme, et medium stort bilde i sort ramme av en dråpe som treffer vannet og en sort hylle med en svart blomsterpotte med lilla uekte (ser rimelig ekte ut) krokus. Har planer om å henge opp en knaggrekke eller to etterhvert, og muligens et ekstra bilde... (4 forskjellige bilder av bølger i blå/grønne nyanser i samme ramme). På soverommet har jeg enda ikke funnet noen bilder som matcher tapeten. Har hengt opp en lang kirsebærhylle kjøpt på IKEA over sengen, der jeg har 2 lamper istedet for taklampe. Ellers 2 nattbordslamper eller spotter burde jeg vel heller si. Som en har skrevet før meg så kan det hende at det ender med at jeg blir nødt til å male tapeten der inne, da jeg ikke finner noe "pynt" som passer. Kanskje noen sort/hvitt bilder er tingen? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mars 2003 #18 Del Skrevet 10. mars 2003 Mine vegger er nokså tragiske....gammel tapet .....i bruntoner ...loddrette striper liksom .....og det er håpløst å finne noe som matcher.....og veggene er så store ...er nesten redd for å få de i hodet ..*ler* ...klør i fingrene etter å male .....sukk ..... Sengen er hvit sprinkel seng med blårutet senetepper, masse puter i blått .. blå gardiner ....pent - men ikke i den sammenhengen ..må kanskje skifte farge på det også ... gyldne farger passer sikkert bedre ..eller bruntoner ... :o :-? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. mars 2003 #19 Del Skrevet 10. mars 2003 Eller, bytte fargen på veggene? Like enkelt det vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mars 2003 #20 Del Skrevet 10. mars 2003 Sukk - men det er ikke mine vegger .... ellers hadde de hatt annan farge ja !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå