Sun Mei Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Noen som vet om man kan få kjøpt slike i Norge? http://cgi.ebay.com/8-wood-wooden-nursery-...bayphotohosting Endret 26. mai 2007 av Sun Mei
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Barneverden har bokstaver i tre, ikke akkurat slike som på bildene, men de er veldig fine de og. Hvorfor kan du ikke bare bestille de fra ebay forresten?
Tusenfryd Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Babyshop o lekbutikker har trebokstaver, men kanskje noe mer fargerike som klovner etc. Passer godt på barnerom.
Sun Mei Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 Barneverden har bokstaver i tre, ikke akkurat slike som på bildene, men de er veldig fine de og. Hvorfor kan du ikke bare bestille de fra ebay forresten? Fordi jeg aldri har handlet på ebay og skjønner ikke bæra av opplegget Babyshop o lekbutikker har trebokstaver, men kanskje noe mer fargerike som klovner etc. Passer godt på barnerom. Ja, jeg vet om de klovnene, men det var akkurat slike som på bildet jeg vil ha. De hadde så fine former
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 De har sånne bokstaver på (utvalgte) bokhandlere, men de jeg har sett der er absolutt ikke like fine som mange av de i linken din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå