Gjest gammel gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Har nettopp kjøpt en pakke med liposinol, da disse skulle være hjelp til vektkontroll. Det jeg lurer på er om dette virker, eller om jeg har brukt 250 kr på lurerier??? Noen som har prøvd dette preparatet?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 De virker! Gikk ned 15 kg på 3 uker med dem!
Gjest gammel gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 YESS! Trådstarter her.... Tusen takk for svar! Da er det anskje håp for meg også!!! Tar du etter hvert måltid, eller bare etter de fettrike måltidene? Og hvor mange tar du etter hvert måltid? Hittil har jeg kun tatt etter middag, da det er det måltidet som er mest rikt på fett, og da tar jeg tre tabletter... Utenom middag spiser jeg en til to brødskiver med ost (uten smør), burde jeg tatt tablettene da også? Er forøvrig begynt med litt trening av mage, rygg rumpe og lår, så nå håper jeg det snart viser på vekta!
Gjest Feita Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg lurer på et par ting: Hvor fort går man opp igjen? Må man være i nærheten i en do hele tiden siden Liposinol skiller ut fett?
Gjest Kristin_ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Spørsmål. Hvordan skiller liposinol ut fett? Hindrer den opptak av fett i tarmen eller går det ut i blodårene?? Jeg ser ikke helt hvordan fett kan skilles ut på en måte som ikke er litt tvilsom helsemessig sett. Håper noen kan svare på det
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Spørsmål. Hvordan skiller liposinol ut fett? Hindrer den opptak av fett i tarmen eller går det ut i blodårene?? Jeg ser ikke helt hvordan fett kan skilles ut på en måte som ikke er litt tvilsom helsemessig sett. Håper noen kan svare på det http://www.helsekostshop.no/site/maler/sta...amp;nyhetid=153
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 15 kg på 3 uker??? Seriøst? Mente du 3 mnd?
Gjest karibirgit flaget Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 15 kg på 3 uker??? Seriøst? Mente du 3 mnd?
Gjest Løve66 Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 De virker! Gikk ned 15 kg på 3 uker med dem! Jeg vet ikke noe om liposinol, men håper ikke noen hiver seg over dette basert på ovenstående. Det er selvsagt bare tøv.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Jeg skjønner ikke at folk er så dumme at de biter på slike ting. Det finnes ingen lettvinn måte å gå ned i vekt på. Når man har latt seg ese ut i flere år og blitt tykk, så må man jobbe hardt for å bli tynn igjen. Å gå ned i vekt og bli der er masse arbeid, men har man rett instilling så klarer man det. Slutt å vær så late og dumme. Kom dere opp av sofaen, spis sunt og variert. Det finnes ikke noen lette løsninger her. Hadde man funnet en pille som sørget for vektnedgang og stabil vekt i etterkant så hadde det kommet på nyhetene. Bruk heller pengene på medlemsskap på treningssenter eller sunn mat.
Wildy Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Er det ikke enklere ( og billigere) å heller gjøre litt forandringer i kosten og aktivitetsnivå? Målet er vel gjerne å finne en vekt man trives med og ikke minst, bli der. Da hjelper det pent lite om man får av seg noen kilo om man ikke får endret på de vanene som i utgangspunktet gav de ekstra kiloene.......
Gjest doc Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 hei hei alle sammen hvordan går det? er selv dokter og vet for facts atte dessa "preppisa" virker og setter i gang ful fettflom i noe man på ikke-fagspråk kanskje kaller "laus mage". det er bare fase 1. i fase 2 går du ned dritmye. har forsket på detta i flere år, og mange av rottene i laboratoriet passet på en fei inn i rotte-størrelse null før bikinisesongen i det hele tatt var rundt hjørnet. magisk! dessverre må jeg advare dere overivrige at det hvaffal hos rotter er en viss risiko for å bli "bitt av pastillen" å bruke det så mye at de får anoreksi å dør. så bare husk på det litt sånn bakerst i hjernen jenter, ikke bra å overdriva høhø. god jul høner :D
Chanel.No5 Skrevet 22. desember 2008 #14 Skrevet 22. desember 2008 hei hei alle sammen hvordan går det? er selv dokter og vet for facts atte dessa "preppisa" virker og setter i gang ful fettflom i noe man på ikke-fagspråk kanskje kaller "laus mage". det er bare fase 1. i fase 2 går du ned dritmye. har forsket på detta i flere år, og mange av rottene i laboratoriet passet på en fei inn i rotte-størrelse null før bikinisesongen i det hele tatt var rundt hjørnet. magisk! dessverre må jeg advare dere overivrige at det hvaffal hos rotter er en viss risiko for å bli "bitt av pastillen" å bruke det så mye at de får anoreksi å dør. så bare husk på det litt sånn bakerst i hjernen jenter, ikke bra å overdriva høhø. god jul høner :D Seriøst at du er doktor? Har ihvertfalle en merkelig på å faglig uttrykke deg.
Gjest Løve66 Skrevet 23. desember 2008 #15 Skrevet 23. desember 2008 Seriøst at du er doktor? Har ihvertfalle en merkelig på å faglig uttrykke deg. Nei - det er ikke seriøst...
Gjest Elfrida Skrevet 23. desember 2008 #16 Skrevet 23. desember 2008 Seriøst at du er doktor?Ikke doktor, dokter.
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2008 #17 Skrevet 23. desember 2008 Ikke doktor, dokter. Ops.. My bad..
desert_rose Skrevet 27. desember 2008 #18 Skrevet 27. desember 2008 noen her som faktisk har prøvd liposinol?
lovenemo Skrevet 27. desember 2008 #19 Skrevet 27. desember 2008 Kan ikke fortstå at folk fortsatt kaster seg over slike produkter ^^
Gjest Millionær før frokost Skrevet 8. januar 2009 #20 Skrevet 8. januar 2009 Seriøst at du er doktor? Har ihvertfalle en merkelig på å faglig uttrykke deg. Seriøst at du er et menneske? Du har i hvert fall ikke tankeevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå