Gå til innhold

liposinol, virker det?

Anbefalte innlegg

Gjest gammel gjest
Skrevet

Har nettopp kjøpt en pakke med liposinol, da disse skulle være hjelp til vektkontroll. Det jeg lurer på er om dette virker, eller om jeg har brukt 250 kr på lurerier???

Noen som har prøvd dette preparatet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De virker! Gikk ned 15 kg på 3 uker med dem!

Gjest gammel gjest
Skrevet

YESS!

Trådstarter her....

Tusen takk for svar!

Da er det anskje håp for meg også!!! Tar du etter hvert måltid, eller bare etter de fettrike måltidene? Og hvor mange tar du etter hvert måltid?

Hittil har jeg kun tatt etter middag, da det er det måltidet som er mest rikt på fett, og da tar jeg tre tabletter... Utenom middag spiser jeg en til to brødskiver med ost (uten smør), burde jeg tatt tablettene da også?

Er forøvrig begynt med litt trening av mage, rygg rumpe og lår, så nå håper jeg det snart viser på vekta!

Gjest Feita
Skrevet

Jeg lurer på et par ting:

Hvor fort går man opp igjen?

Må man være i nærheten i en do hele tiden siden Liposinol skiller ut fett?

Gjest Kristin_
Skrevet

Spørsmål. Hvordan skiller liposinol ut fett? Hindrer den opptak av fett i tarmen eller går det ut i blodårene?? :overrasket: Jeg ser ikke helt hvordan fett kan skilles ut på en måte som ikke er litt tvilsom helsemessig sett. Håper noen kan svare på det :)

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

15 kg på 3 uker???

Seriøst?

Mente du 3 mnd?

• 1 måned senere...
Gjest karibirgit flaget
Skrevet
15 kg på 3 uker???

Seriøst?

Mente du 3 mnd?

• 7 måneder senere...
Skrevet
De virker! Gikk ned 15 kg på 3 uker med dem!

Jeg vet ikke noe om liposinol, men håper ikke noen hiver seg over dette basert på ovenstående. Det er selvsagt bare tøv.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk er så dumme at de biter på slike ting. Det finnes ingen lettvinn måte å gå ned i vekt på. Når man har latt seg ese ut i flere år og blitt tykk, så må man jobbe hardt for å bli tynn igjen. Å gå ned i vekt og bli der er masse arbeid, men har man rett instilling så klarer man det. Slutt å vær så late og dumme. Kom dere opp av sofaen, spis sunt og variert. Det finnes ikke noen lette løsninger her. Hadde man funnet en pille som sørget for vektnedgang og stabil vekt i etterkant så hadde det kommet på nyhetene. Bruk heller pengene på medlemsskap på treningssenter eller sunn mat.

Skrevet

Er det ikke enklere ( og billigere) å heller gjøre litt forandringer i kosten og aktivitetsnivå? Målet er vel gjerne å finne en vekt man trives med og ikke minst, bli der. Da hjelper det pent lite om man får av seg noen kilo om man ikke får endret på de vanene som i utgangspunktet gav de ekstra kiloene.......

Skrevet

hei hei alle sammen hvordan går det?

er selv dokter og vet for facts atte dessa "preppisa" virker og setter i gang ful fettflom i noe man på ikke-fagspråk kanskje kaller "laus mage". det er bare fase 1. i fase 2 går du ned dritmye. har forsket på detta i flere år, og mange av rottene i laboratoriet passet på en fei inn i rotte-størrelse null før bikinisesongen i det hele tatt var rundt hjørnet. magisk! dessverre må jeg advare dere overivrige at det hvaffal hos rotter er en viss risiko for å bli "bitt av pastillen" å bruke det så mye at de får anoreksi å dør. så bare husk på det litt sånn bakerst i hjernen jenter, ikke bra å overdriva høhø. god jul høner :D

Skrevet
hei hei alle sammen hvordan går det?

er selv dokter og vet for facts atte dessa "preppisa" virker og setter i gang ful fettflom i noe man på ikke-fagspråk kanskje kaller "laus mage". det er bare fase 1. i fase 2 går du ned dritmye. har forsket på detta i flere år, og mange av rottene i laboratoriet passet på en fei inn i rotte-størrelse null før bikinisesongen i det hele tatt var rundt hjørnet. magisk! dessverre må jeg advare dere overivrige at det hvaffal hos rotter er en viss risiko for å bli "bitt av pastillen" å bruke det så mye at de får anoreksi å dør. så bare husk på det litt sånn bakerst i hjernen jenter, ikke bra å overdriva høhø. god jul høner :D

Seriøst at du er doktor? Har ihvertfalle en merkelig på å faglig uttrykke deg.

Skrevet

Nei - det er ikke seriøst... :ironi:

Skrevet
Ikke doktor, dokter.

Ops.. My bad..

Skrevet

noen her som faktisk har prøvd liposinol?

Skrevet

Kan ikke fortstå at folk fortsatt kaster seg over slike produkter ^^

• 2 uker senere...
Gjest Millionær før frokost
Skrevet

Seriøst at du er et menneske? Du har i hvert fall ikke tankeevne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...