Bente:) Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hva må jeg huske å ha med???? Skal til København for å gjøre dette, så det er greit å få med seg alt på en gang
kathrine79 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hva må jeg huske å ha med???? Skal til København for å gjøre dette, så det er greit å få med seg alt på en gang Husk skoene dine for riktig lengde på kjolen. Om du skal ha korsette under er det lurt å ta med det også:-)
-Alvildebrud- Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 (endret) tilpasser alle kjolen? Føler bare at jeg skulle ha tenkt på mer da jeg kjøpte min... Endret 26. mai 2007 av -Alvildebrud-
kathrine79 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 tilpasser alle kjolen? Føler bare at jeg skulle ha tenkt på mer da jeg kjøpte min... Der jeg kjøpte min, satte de opp tilpasning automatisk. Måtte bare justere lengden på min.
Malama Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Der jeg kjøpte min satte de også automatisk opp time til å få den tilpasset da jeg var og prøvde MIN kjole når den var kommet. MÅ jo det da, den er sikkert et halvt nummer for stor i overkroppen, sitter ikke i det hele tatt, også er den for lang også. Ta med undertøyet du skal ha, og skoene, så har du nok det du trenger. Jeg skal komme tilbake en gang til, for å prøve den igjen, etter at de har sydd den inn ettert de målene de tok.
orakel Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Starter tilpassing av min kjole en måned før bryllupet. Ta med undertøyet du skal ha og skoene (har du flere alternativer så ta med alt). Hvis du ikke har bestemt deg for hvilke smykker du skal bruke kan du ta det med deg og prøve deg frem. Husk kamera og ta bilder fra alle vinkler og med de ulike typer tilbehør! Jeg skal ta bilder på tilpassingsdagen og det blir disse bildene av meg i kjolen som frisøren skal ta utgangspunkt i på prøvetimen der. Det samme blir det for blomsterbutikken som skal lage brudebuketten.
Bente:) Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2007 Takk for tips :bukke: ! Undertøy, sko og kamera skal pakkes!
Malama Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Ja, dersom man skal ha et underskjørt, som man ikke kan ha fra butikken, så må det selvsagt også være med. Jeg leier underskjørt av butikken, så derfor tenkte jeg ikke på at det må være med. Men har man eget underskjørt, må det selvsagt også være med, faller i såfall innunder "undertøy"-kategorien på et vis... Må selvsagt være med.
Bente:) Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2007 Hva med underskjørt? godt spørsmål!!! Vet egentlig ikke hvordan det blir med underskjørt... Da jeg prøvde kjolen så reagerte jeg på at man så trusa igjennom.... den var hvit... Men damen som hjalp meg med kjolen sa bare at jeg måtte huske å bruke hudfarget undertøy... Jeg får se hvordan det blir nå... så får jeg i verste fall sy meg ett enkelt underskjørt! For jeg skal neimen ikke gå på bryllupsdagen min og være redd for at undertøyet syns
Mrs B Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 [ For jeg skal neimen ikke gå på bryllupsdagen min og være redd for at undertøyet syns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå