Klips Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 ... hvem er det bilde av? Så nysgjerrig, skjønner du. Fint bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Angelina Jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Angelina Jolie Er det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Jøss, trodde det var Vibeke Løkkeberg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 eowyn skifter jo avatar nesten hver dag jo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Angelina Jolie ja... Lisle, hva gjør det om jeg bytter avatar ofte?? Dessuten bytter jeg ikke hver dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 njaaa gjør ikke noe om du bytter bilder av samme personen men neste uke har du kanskje ett bilde av mette marit og kanskje leser noen denne tråden da og tror at det er angelina og bla bla bla men drit i det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 ???? Det var jo også noe å sette fingeren på....Hmmm,tror heller ikke det blir å dukke opp noe bilde av Mette Marit under mitt navn nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 9. mars 2003 Det var det jeg trodde nemlig. Digger Angelina Jolie! Tror jeg også vil ha henne som avatar. Hvis Eowyn skifter så ofte kan jeg vente til hun/du har skiftet igjen før jeg finner meg en Jolieavatar. Gemt, hva? Synes forresten jeg så en til her inne som hadde angelina... glemt hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mars 2003 #10 Del Skrevet 9. mars 2003 Hihi, er helt i orden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå