Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hei Saken er at jeg var i utlandet forrige uke og shoppet litt klær. Når jeg kom hjem viste det seg at alarmen ikke var tatt av på en av skjortene jeg kjøpte. Jeg kommer meg ikke tilbake til butikken der med det første, og med alarmen på er jo skjorten ubrukelig. Går det an å få av denne alarmen på noen som helst måte selv?
Luzi Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Er det lignende alarm som de som finnes her hjemme? kanskje du kan ta den med til en butikk og spørre om de kan ta den av. (ring på forhånd)
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Er det lignende alarm som de som finnes her hjemme? kanskje du kan ta den med til en butikk og spørre om de kan ta den av. (ring på forhånd) Ja jeg tror den er lik. Prøvde å ringe en butikk, men de var ikke interessert i å hjelpe. Får vel ringe noen andre også Men det beste hadde vært å klare det selv.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Ja jeg tror den er lik. Prøvde å ringe en butikk, men de var ikke interessert i å hjelpe. Får vel ringe noen andre også Men det beste hadde vært å klare det selv. Oi.. Det er kanskje ikke så lurt å prøve selv, kan jo være en sånn med farge inni... Hvis du har kvittering er det garantert en butikk som vil hjelpe deg:)
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Oi.. Det er kanskje ikke så lurt å prøve selv, kan jo være en sånn med farge inni... Hvis du har kvittering er det garantert en butikk som vil hjelpe deg:) Ja har heldigvis kvitteringen. Tror nok ingen vil være interessert i å hjelpe uten den
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Ta med skjorten og kvitteringen så får du hjelp. Jeg hadde samme problem, ingen som ikke ville hjelpe meg, men måtte prøve mange steder før jeg fant noen som hadde lik alarm..
Gjest Catwoman Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg opplevde det samme, men her i Norge. Kjøpte en genser i en butikk et annet sted enn her jeg bor - og så ikke alarmen før jeg kom hjem. Heldigvs hadde jeg kviteringen, er ikke alltid jeg sparer på den, men har beygnt å bli flinkere med det nå i tilfelle det skulle være noe. Så jeg tok runden, og måtte som gjest over her innom flere butikker før jeg fant en som brukte samme type alarm og som kunne få fjernet den. Men det var ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå