Gå til innhold

Utdrikkningslag-utritningslag.

Lisemor

Anbefalte innlegg

"Ler" når avholdsmennesker sier de skal ha utdrikkningslag.HALLO!!!! Avholdsfolk har kun utdritningslag.Ligger i ordene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tåpelig sagt!

Var selv med på utdrikningslaget til min søster! Hun ble ikke full... Men, navnet er fortsatt det samme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen er jo ikke at alle må bli fulle,men på utdrikkningslag drikker man.

Totalt avholdsmenn har ikke utdrikkningslag.De drikker jo ikke,så da blir det utdritningslag ol.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ei jeg kjenner var gravid da hun giftet seg, hun hadde "utspisingslag". De hadde laget masse god mat og i steder for drikkeleker måtte hun spise noe. Hun var i hvertfall fornøyd.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Lisemor! Man kan ha en alkoholfri möhippa, det går så bra så. Varför måste man dricka alkohol bara för att "dricka ut" bruden? Man kan väl dricka brus och juice?

Ett sådant här inlägg passar bättre under forum; SnikkSnakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er ikke en person som drikker noe særlig og jeg vet at vi verken kommer til å ha noe fyllekalas eller utdriting. Kjenner min forlover såpass godt. Gleder meg til en trivelig kveld med mine venninner icon_smile.gif

19 dager igjen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

HIHI så kult med utspisningslag!!!:) Dèt hadde jeg sansen for....aner ikke om og hva det blir slags utdrinkingslag for meg, men jeg er i hvertfall IKKE for sånn stupfyll hvor alt bare blir idiotisk med tåpelig utkledning og generell utdritning...og dèr er heldigvis forlover og jeg på bølgelengde!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...