Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Når en skal spørre om h*n vil være forlover, spør dere da bare rett ut, eller gjør dere noe spesielt ut av det?
Gjest Pet Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Når en skal spørre om h*n vil være forlover, spør dere da bare rett ut, eller gjør dere noe spesielt ut av det? Jeg spurte bare rett ut. Tenker du på å gjøre noe a la et "frieri" ut av det, eller? Nei, det er bare å spørre, men det kan sikker være hyggelig å be vedkommende på en flaske vin eller noe sånt, i stedet for å spørre i busskø eller på Rema.
Malama Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Jeg spurte rett frem... Dvs, jeg ringte henne (bor halva landet unna) og spurte om hun hadde litt tid... Sa at.. ja, du vet, jeg skal jo gifte meg neste sommer... jeg har tenkt litt..... og lurte på om du har lyst til å være forloveren min...? Hylet i andre enden var vel svar godt nok... Hadde vi bodd mer i nærheten hadde jeg sikkert invitert henne på besøk eller noe ja, men uansett spurt relativt rett frem.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Jeg tok henne med inn på et rom så vi var alene, så spurte jeg om hun hadde lyst til å bli plaget om nettene i over halvannet år, med telefoner om marsipan, tiaraer og tyllskjørt
Gjest Frysepulver Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Hun ene ringte om natten rett etter at ringene var satt på og spurte. Den andre tok meg med ut på middag, hadde en god, gammel jentekveld og da vi stod utenfor spurte hun
optimera Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Jeg og barndomsvennina mi har hatt en "avtale" om at vi skal være forlovere for hverandre siden "tidenes morgen". Så jeg har ikke spurt.. Da jeg fortalte at sambo hadde fridd, sa jeg bare : "dette blir jo arbeid for deg også". Hun bare lo og sa ja det blir det jo... Endret 26. mai 2007 av optimera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå