Gjest solaaa Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 høres av å til ut som litt av den kim wilde sangen, keep me hanging on.. de synger hvertfall noe sånn. men er en mann vel som synger.. blir spilt på p3 veeeldig ofte. hører det på jobb.. men får aldri med meg hva den heter.. ?? noen som vet??
murray Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Sjekke spillelistene til P3. Hvis du ikke finner den der må du gi meg flere strofer av sangen, så skal jeg prøve å finne den. Eller du kan bruke google selv: "litt av sangteksten" + lyric
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 hmmmm... vet ikke hva mer jeg skal si.. er absolutt ikke noe kim wilde kopi musikk messig.. men de synger akkurat det der "get out of my life why dont you..you just keep me hanging on" eller no..
Gjest Blanca Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Det er Mark Ronson - Stop Me du hører. Originalen med The Smiths er mye bedre synes jeg .
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Det er Mark Ronson - Stop Me du hører. Originalen med The Smiths er mye bedre synes jeg . Jeg tror heller at det er "You keep me hangin' on" som først ble spilt inn av Supremes og så av Kim Wilde på 80-tallet en gang. http://en.wikipedia.org/wiki/You_Keep_Me_Hangin'_On
Gjest Blanca Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Jeg tror heller at det er "You keep me hangin' on" som først ble spilt inn av Supremes og så av Kim Wilde på 80-tallet en gang. http://en.wikipedia.org/wiki/You_Keep_Me_Hangin'_On Mark Ronson-låten spilles mye på p3 for tiden, og på slutten av låten har han lagt inn litt av You keep me hangin' on (Supremes/Kim Wilde).
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 OK. Da er det mulig at jeg ikke har lagt merke til låten, men bare gjenkjent den gamle 80-talls slageren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå