Gå til innhold

Nå er jeg irritert...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor??

Når man MÅ opp tidlig på morgenen da er man så trøtt at man ikke "ser land"............

Men like fullt så MÅ man opp i halv-sju-tida...................

Man :slåss: med den forbannede irriterende vekkeklokka hver morgen :sur:

Så kommer lørdag morgen - man har fri - og man kan sove litt lenger :hoppe: Hva skjer da? Joda, da våkner man i sju-tida - lys våken - får ikke sove igjen......... :klø:

Hvorfor er det slik da..........makan :roll:

Er det rart man blir forvirret :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet

Jeg hadde en tidlig morgen jeg også. Typisk at en ikke får sove når det er helg. Jeg har heldigvis sovet så lenge dagene i forveien, så helt ille er det ikke..

En :klem: til deg.

Gjest vimse
Skrevet

Fordelen er at man kan nyte flere timer av helgefri i stedet for å bare sove det bort :-D

*sprudlende morgenfugl*

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Jeg synes du er heldig jeg som faktisk kan sove til 06.30 om morran i ukedagene. Her starter dagen 1-2 timer tidligere alt etter som, så slutt å klag ;)

Skrevet

Åh, jeg og vil sove til 06.30.

Her starter dagen klokka 05.00 i ukedagene, så å sove til 07.00 i helgene er luksus.

*enda en sprudlende morgenfugl*

Skrevet

Syns det er deilig å stå opp tidlig om morran jeg....

Skrevet

Jeg synes det er deilig å sove lenge om morran. Det er litt synd at man får så lite ut av dagen, men er man B menneske så er man det.

Skrevet

Det er deililg å sitte ute med en kopp kaffe eller te og bare høre på fuglene som kvitrer, før resten av verden våkner, og filosofere litt.

Gjest vimse
Skrevet

*morgensprudler litt i dag også*

:sjarmor::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...