Gjest Gjest_aline_* Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Og det kom i fra hans munn.. En jente i forelesningen til sambo liker ikke meg. Hun slang en spydighet om meg på mobilen hans. Han sa at han ikke gadd å svare henne pga det hun sa og at han ikke hadde kontaktet henne senere. Jeg brukte her om dagen mobilen hans for å sende en melding. av ren automatikk sjekket jeg sendte elementer (jeg gjør alltid det på min) for å sjekke om den ble sendt. der så jeg at han hadde kontaktet henne (ikke flørtete tone). det var en gratulasjon om noe og at han kunne tenke seg å melde seg inn i en forening hun er med i. hvorfor kontakter han henne nå plutselig når han har sagt at nei han ville aaaldri kontakte en som sa sånt om meg? Er ikke dette veldig illojalt? Har jeg grunn til å reagere? Og i såfall hvordan og hvorfor? Vi kjenner henne begge to. De to snakker sammen (pluss felles venner av oss som aldri kontakter meg etter vi to ble sammen, så de er en egen "klikk" som jeg har blitt ekskludert i fra). Har jeg grunn til å reagere? merker jeg ble litt såra da det hun sa var ganske stygt.
Leo Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Slik du beskriver det, høres det ut som han bare følger vanlige "høflighetsregler"! Å ikke svare på henvendelser er vanligvis rimelig uhøflig og ved å svare slik han gjør opprettholder han jo bare en relasjon som han nødvendigvis ikke liker, men som kan være/er nyttig. Akkurat dette høres det rett og slett ikke ut som det er nødvendig å tenke så mye på!
Gjest Gjest_aline_* Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 men hvorfor var det han som kom innpå det å melde seg inn i den foreningen da? han som aldri ville snakke med ei som sa så stygt om meg? jeg forstår gratulasjonen, men ikke det at han skulle melde seg inn i foreningen hennes. han har ikke interesse for det en gang. men jeg tror kanskje jeg lar det være selvom jeg føler det er litt illojalt og at han er dobbeltmoralsk.
Snasen Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er enig med Leo, men skjønner at du reagerer på den forening greia. Snakk med han da vel.
Leo Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 men hvorfor var det han som kom innpå det å melde seg inn i den foreningen da? han som aldri ville snakke med ei som sa så stygt om meg?En grunn kan være at det av og til er nødvendig å opprettholde/etablere relasjoner uten at man nødvendivis mener så voldsomt mye med alt man gjør... Det høres rett og slett ut som dere har en del å jobbe med m.h.p. kommunikasjonen i forhodet?!
Gjest Gjest_aline_* Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 En grunn kan være at det av og til er nødvendig å opprettholde/etablere relasjoner uten at man nødvendivis mener så voldsomt mye med alt man gjør... Det høres rett og slett ut som dere har en del å jobbe med m.h.p. kommunikasjonen i forhodet?! kommunikasjonen er bra. Vi prater mye i sammen om ting hvis noe plager oss, men han er veldig uerfaren. han har bare hatt ett ordentlig forhold og han er snart 30. og han sier selv at han trenger og "læres opp". jeg har nevnt dette for han to ganger før me det virker som om han nesten ikke forstår det. det finnes ikke noe vondt i han men han er som sagt veldig uerfaren. han har bedt meg ha tålmodighet med han pga dette men noen ganger blir jeg så sliten og lei. takk for svar.
Gjest Gjest_aline_* Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er enig med Leo, men skjønner at du reagerer på den forening greia. Snakk med han da vel. jeg har snakket med han om det. og han forsto meg da. det gjorde han også den andre gangen. men som jeg skrev til leo så virker det som om han ikke "ser" det og at han glemmer det nesten. han er veldig uerfaren og jeg må være tålmodig. en annen ting som også plager meg er at vi kjenner denne vennegjengen godt begge to men alle jentene der ekskluderer meg og prater ikke til meg. jeg blir ganske såret av det men prøver å la det passere siden jeg har nok venner. snart skal vi samles for en gjenforening. sambo gleder seg veldig men det gjør ikke jeg. er det dumt og ikke gå mens han drar i stedet? for jeg orker ikke å sitte i et hjørne og bli skulet på av de andre jentene rett og slett. men da blir jo sambo veldig skuffet da tror jeg. men han forstår ikke problemet mitt. han evner ikke å se det fra min synsvinkel.
Annie Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 Du får kreve at han "tar seg av deg" på den festen om han vil at du skal være med. Ellers hadde jeg blitt hjemme. Forklar han hvorfor du ikke vil gå.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Sårer hun deg får du holde deg unna henne. Du kan ikke kreve at kjæresten din også skal holde seg unna henne, men du kan si at du ikke vil ha med henne å gjøre. Ikke gå på en fest med mennesker som sårer deg. Sånn mennekser er ikke verdt din tid.
Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Lære opp kjæresten sin? Oj, der ramla jeg av lasset gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå