Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Er det noen som har en komplett liste over filmene til Tom Hanks? Har glodd meg igjennom en del av dem nå, "Moneypit" står for tur. Tror jammen jeg må få meg en litt bedre hobby...

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

www.imdb.com

Internet Movie Data Base. Søk på Tom Hanks og du får opp den komplette listen over alle hans filmer.

Her er en direkte link:

http://us.imdb.com/Name?Hanks,+Tom

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Bare hyggelig, ImdB er en webside du bør legge til i favorittene dine, den har du nytte av når du er på jakt etter en film eller info om skuespillere, regissører etc.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Som sagt, så gjort. Snart blir det film og Earl Grey!

Gjest Tristessa
Skrevet

Hihihi... Morsom film, Tom Hanks som ung er intet å forakte... Lo meg skakk jeg!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har ikke helt sansen for Tom Hanks i hans tidligere filmer, det ser ut som om han har kjønnshår på hodet. Etter at han klipte det ned ble det mye bedre.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Hirr, hirr, du får jammen sagt det! Er forsåvidt enig - det er noe der som minner meg om slagbjørn...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

"Pubic Head" ja, det var en slengkommentar som dette som fikk Justin Timberlake til å kvitte seg med "bikinilinja" også :ler:

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Justin var jo ekstrem da, så jo mest ut som saueskinnskåpe alà Bik Bok. Stakkars kjæresten min er jo overbevist om at det er krøllene som gjør det - han som har helt slett hår. :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg vet ikke om du ser på Torsdagsklubben Tristessa, men da skuespillerinnen Mari Maurstad var gjest der kommenterte Otto Jespersen frisyren hennes som "en bikinilinje totalt ute av kontroll" :hoho:

Alle fikk latterkrampe og Mari selv ble helt paff.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Fikk med meg den! Otto Jespersen er en mann jeg har sansen for mer eller mindre uansett hva han gjør, han er rett og slett en stilig person.

Hva jeg mener om Mari Maurstad tror jeg at jeg skal holde for meg selv, med mindre jeg vil bli moderert. Huff, for en dame.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Otto er en kul kar, vi har spist middag sammen med noen felles venner og han er svært hyggelig og lett å prate med.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Moarr... Du kjenner halve kloden du!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Moarr... Du kjenner halve kloden du!

Vel, ikke akkurat men jeg spiste middag i Bergen en oktoberkveld i 1999 og ved bordet satt to søte og sjenerte gutter sammen med meg og noen felles venner.... 2 år senere ble de to guttene bedre kjent som Röyksopp.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg skal gi meg jeg, bare ikke si at du kjenner personen tråden handler om? Et sted får grensen gå, kjære frøken Milla!

:hoho: *misunne*

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hi Hi, Tom Hanks er ikke i min omgangskrets nei- ett sted får da grensen gå unge dame :blunke:

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Å takk, gode Øvre Makter for det - fikk nesten hjerteinfarkt her et øyeblikk... "Unge dame" kan du forresten være selv!

Barnslig humor på gang her ja... :blunke:

Gjest Tristessa
Skrevet

You Got Mail ble inntatt på sofaen nå nettopp. Er syk for tiden og har siste feriedagen min, derfor de eksentriske vanene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...