Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg prøver å søke på noe på LimeWire, får jeg denne beskjeden:

"Din maskin har ikke en aktiv internett-tilkobling, eller en brannmur blokkerer LimeWire fra å få tilgang til internett. LimeWire vil automatisk prøve å koble deg til nettverket med mindre du velger "koble fra" fra Fil-menyen."

Internettet fungerer strålende, så det er ikke det. Hvordan kan jeg fjerne blokkeringen av LimeWire?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Når jeg prøver å søke på noe på LimeWire, får jeg denne beskjeden:

"Din maskin har ikke en aktiv internett-tilkobling, eller en brannmur blokkerer LimeWire fra å få tilgang til internett. LimeWire vil automatisk prøve å koble deg til nettverket med mindre du velger "koble fra" fra Fil-menyen."

Internettet fungerer strålende, så det er ikke det. Hvordan kan jeg fjerne blokkeringen av LimeWire?

Finn bredbåndsruteren din her, deretter finner du Limewire i lista. Følg anvisningene.

Du må sikkert åpne en eller annen port i softwarebrannmuren din, det gjelder både XP sin (legg limewire.exe - eller hva den nå heter, inn under unntak), og andre software brannmurer.

Skrevet

Med fare for å virke dum; jeg skjønte svært lite av både hva jeg skulle gjøre og den siden. Kunne du ha forklart litt nærmere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...