Ugla Skrevet 2. juni 2007 #21 Skrevet 2. juni 2007 Her står det litt om levetiden til en Berner sennen. Den dør som regel ikke av alderdom, men av sykdom. Gjennomsnittlig levetid er 6 år 2 mnd og 1 dag, ettersom det står der i hverfall. Vet du om det finnes tilsvarende undersøkelser for andre hunderaser?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #22 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er oppvokst med berner. Den ble avlivet i en alder av ni år da hun fikk smerter i ryggen som ikke kunne gjøres noe med. Vi valgte da å la henne gå for at hun ikke skulle lide mer enn nødvendig. Hun var en herlig familiehund, og leken og "levende" hele livet. Aldri hatt problemer med aggressive tendenser, men hun var litt forsiktig og skeptisk til mørkhårede menn spesielt. Da gikk hun unna. Kan absolutt anbefales om du har en god støvsuger og tid til pels-stell. Vi bodde på landet og hun eeeeeelsket å rulle seg i kubæsj..... urk! Fine å bruke til kløv og trekk..
Helen Skrevet 3. juni 2007 #23 Skrevet 3. juni 2007 Vet du om det finnes tilsvarende undersøkelser for andre hunderaser? Nei det vet jeg ikke, googlet på berner sennen og da fant jeg det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå