wicci Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 5.mai var endelig den store dagen der, og jeg hadde booket hele dagen på Ski brudesalong for pynting og håroppsett. Jeg ønsket å koste på meg det lille ekstra for å slippe å stresse. Da måtte jeg tro om igjen... Jeg og min forlover møtte opp kl 11.30, vi skulle begge pyntes der. Da var det allerede en brud der med sin forlover og sin mor. De som var i salongen var frisøren + innhaveren (som sminker og kler på) og en make-up student. Butikken var åpen for kunder. Vi var altså 5 stk som skulle ordnes. Vielsen min startet 16.30 på andre siden av byen, jeg skulle hentes 15.45. kl 15.45 sto jeg i undertøyet i prøverommet, forloveren var ikke ferdig sminket og ikke kledd på... Needless to say, vi var kraftig forsinket. Når brudekjolen kom på var det sydd på stropper som aldeles ikke skulle være der og feste til slepet var ikke sydd på. Løse perler og tråder var heller ikke gjort noe med. Så vi måtte begynne å sprette av stroppene lenge etter at jeg allerede skulle vært avgårde... Det ble ikke tid til å gå over sminken som var lagt før frisøren for 3 timer siden, ikke rart du kan speile deg i panna mi på bildene^^ Og kronen på verket var at pga grusomt dårlig tid måtte vi bare raske med oss sakene og løpe! Og jeg glemte brudebuketten som var lagt på kjøla ... Vi måtte snu og de kom kjørende i møte med buketten. Det var liksom sånt jeg håpet jeg skulle slippe. Jeg kom over 30 min for sent til vielsen, andpusten og super stressa... Uten å lage roman av dette må jeg få legge til at servicen på forhånd også var lite å skryte av. De lider under dårlig kontroll og kommunikasjon. Bortsett fra det hadde vi en strålende dag og alle sa selvfølgelig at jeg var nydelig allikevel Klem fra nygift som akkurat har kommet hjem fra bryllupsreisen.
shopgirl Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Uff nei dette hørtes ikke bra ut...fint at du ikke lot dette ødelegge for mye og at dagen ble så flott fordet da!
wicci Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg må bare legge til at det ble nevnt at 07.07.07 skulle de ha 6 bruder der til pynting. Hvordan nå det skal ende...
Victori@ Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Huff, jeg prøvde å få meg time der til pynting den 7 juli, men siden jeg ikke hadde kjøpt kjolen der så fikk jeg ikke time. Jeg er egentlig veldig glad for det nå... Etter å ha kjøpt kjolen min i Lillestrøm, dro jeg til Ski for å prøve slør etter en tid. Da jeg bestilte timen ble jeg spurt om jeg hadde kjøpt kjolen min der. Kan ikke skjønne hvorfor det var nødvendig å vite det, men jeg svarte som det var at den ikke var kjøpt der fordi de ikke fører det merket jeg ville ha. Så jeg fikk en time, men hun var sur og lite behjelpelig når jeg var der. Hun gadd ikke å knyte på kjolen min ordentlig og mente at den var for liten. Snakk om å bli skuffet...... Nei jeg setter aldri mine føtter inn der igjen! For en møkka-butikk!! Endret 26. mai 2007 av Victori@
Sympatia Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Hvordan er det med brudekjoleprøving i denne butikken da? Jeg HATER selv sure selgere. Og vil vite litt om slik før jeg skal bestemme meg for butikker jeg skal bestille time hos.
Victori@ Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 De er veldig hyggelige, såfremt du ikke har kjøpt kjolen din et annet sted. Jeg var der og prøvde kjoler første kjoleprøving, fordi jeg visste at Kristins hadde Maggie Sottero og at jeg mest sannsynlig fant kjolen min der. Hadde lyst på litt mer enn en kjoleprøving. Men så fort jeg skulle tilbake for å prøve slør (skulle egentlig bare sjekke lengde og stil, fordi jeg skulle bestille på ebay, men det visste ikke de) så var de ikke særlig hyggelige, nettopp fordi jeg ikke hadde kjøpt kjole der. Men for all del, ta deg en tur. Bare ha et åpent sinn...
Gjest Pesto Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Hvordan er det med brudekjoleprøving i denne butikken da? Jeg HATER selv sure selgere. Og vil vite litt om slik før jeg skal bestemme meg for butikker jeg skal bestille time hos. Hei du, har hørt noen som har følt seg litt dårlig behandlet der, i tillegg til de andre her mener jeg.. En veninne av meg kom 20 minutter for sent til vielse på grunn av at de somlet. De begynte med pyntingen alt for sent selv om det ikke var noen andre i salongen eller noen åpenbar grunn for at de ventet. Ikke noe særlig. Tror det er viktig å føle seg velkommen når man først skal prøve kjoler. Men så klart, de er sikkert veldig hyggelige når de ser at de kan selge deg en kjole til 10-20 000,- da
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Huff slike ting er ikke morro. Liker selv og gå rundt og kikke på kjoler (noe som faktisk resulterte i at vennina mi kjøpte en hu hadde lyst på fra før) og var inne på Anna Bee i Drammen. Kikket litt rundt på kjoler og damen kommer bort til meg og spør ikke om jeg vil ha hjelp, men når jeg skal gifte meg. Jeg lyver og sier at jeg har ikke bestemt dato enda (ettersom når vennina mi sa hun ikke skulle gifte seg men bare kikke og ble omtrent kastet ut av butikken) så ble hun med en gang kjempesnurt og ville omtrent ikke svare på noe av det jeg spurte om. Greit nok at de kanskje blir lei av folk som bare kikker etterhvert, men og gjøre slik at de muligens mister fremtidige kunde rsyntes jeg er dårlig gjort. Ergelig at det bare er de som selger Maggie Sottero i drammen ettersom jeg neppe drar dit igjen senere.
Gjest Pesto Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Huff slike ting er ikke morro. Liker selv og gå rundt og kikke på kjoler (noe som faktisk resulterte i at vennina mi kjøpte en hu hadde lyst på fra før) og var inne på Anna Bee i Drammen. Kikket litt rundt på kjoler og damen kommer bort til meg og spør ikke om jeg vil ha hjelp, men når jeg skal gifte meg. Jeg lyver og sier at jeg har ikke bestemt dato enda (ettersom når vennina mi sa hun ikke skulle gifte seg men bare kikke og ble omtrent kastet ut av butikken) så ble hun med en gang kjempesnurt og ville omtrent ikke svare på noe av det jeg spurte om. Greit nok at de kanskje blir lei av folk som bare kikker etterhvert, men og gjøre slik at de muligens mister fremtidige kunde rsyntes jeg er dårlig gjort. Ergelig at det bare er de som selger Maggie Sottero i drammen ettersom jeg neppe drar dit igjen senere. Det er ikke noe gøy, bra turen til Oslo ikke er så lang da..
Kykkelikokos Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Tror ikke det er noen MS-forhandlere i Oslo. Man må vel til Lillestrøm.
Sympatia Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 Huff slike ting er ikke morro. Liker selv og gå rundt og kikke på kjoler (noe som faktisk resulterte i at vennina mi kjøpte en hu hadde lyst på fra før) og var inne på Anna Bee i Drammen. Kikket litt rundt på kjoler og damen kommer bort til meg og spør ikke om jeg vil ha hjelp, men når jeg skal gifte meg. Jeg lyver og sier at jeg har ikke bestemt dato enda (ettersom når vennina mi sa hun ikke skulle gifte seg men bare kikke og ble omtrent kastet ut av butikken) så ble hun med en gang kjempesnurt og ville omtrent ikke svare på noe av det jeg spurte om. Greit nok at de kanskje blir lei av folk som bare kikker etterhvert, men og gjøre slik at de muligens mister fremtidige kunde rsyntes jeg er dårlig gjort. Ergelig at det bare er de som selger Maggie Sottero i drammen ettersom jeg neppe drar dit igjen senere. Men er det noe vanlig at folk bare kikker innom brudesalongene uten å bestille time da? Lurer på det jeg.....
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #13 Skrevet 28. mai 2007 Men er det noe vanlig at folk bare kikker innom brudesalongene uten å bestille time da? Lurer på det jeg..... Men når man er innom for og kikke på kjoler så forventer man jo en smule vennlighet. Hva visste vel denne damen om jeg kanskje var en mulig kunde selv om jeg sa jeg ikke hadde satt noen dato. Husker jeg ikke helt feil så var de heller ikke spesielt hyggelig mot min vennine fordi de syntes hun var for ung.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #14 Skrevet 28. mai 2007 Tror ikke det er noen MS-forhandlere i Oslo. Man må vel til Lillestrøm. Fru Larsen i sandefjord fører MS kjoler, der kjøpte jeg min og var storfornøyd med servicen. Men vet om mange som sier de har dårlig erfaring derfra. Man må vel bare oppleve det selv. Er ihvertfall ikke langt fra Drammen til Sandefjord:)
Søtnos Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Fru Larsen i sandefjord fører MS kjoler, der kjøpte jeg min og var storfornøyd med servicen. Men vet om mange som sier de har dårlig erfaring derfra. Man må vel bare oppleve det selv. Er ihvertfall ikke langt fra Drammen til Sandefjord:) meg som skrev dette innlegget, glemte visst å logge meg inn:)
Gjest K Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 Hei. Må bare legge til her at jeg tror du har vært ekstremt uheldig. Selvfølgelig skal ikke slikt skje uansett, men jeg kan ikke få fullrost Ski brudesalong nok, De er alltid super hyggelige, og innehaveren der er helt fantastisk spør du meg. Jeg kjøpte aldri kjolen min der, men har fått full service etterpå når jeg har kjøpt sko og leid brudepikekjole. Synd at du fikk dårlig service. Får håpe det var unntaket.
Frey Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Lurer på om Maggie Sottero vet om "problemene" i Norge. Deres forhandler i Trondheim er også av det sure og useriøse slaget..
*Emma* Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 Hørtes utrolig kjipt ut! Jeg kjøpte slør i Ski og de var vel greie nok men jeg er ikke imponert. Det tok eeeeeeevigheter å få det (fo det måtte bestilles) og jeg ringte flere ganger - de lovte å ringe tilbake men gjorde det aldri. Til slutt gikk jeg bare ned dit og spurte og da hun lette gjennom noen esker som hadde kommet fant hun mitt. Da jeg bestilte ble jeg fortalt at prisen var 1250kr. Mens når jeg skulle betale hadde det plutselig gått opp til 1500 eller noe sånt. Jeg sa at jeg ble fortalt at prisen var 1250 - noe jeg syns var mere enn nok. "Ja da får du vel få det for det da for da har hun du snakket med glemt å fortelle at prisen har gått opp!" sier dama..... Jeg gadd ikke si at det var henne jeg snakket med da jeg bestilte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå