Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så på "Aroma Sun Protective Anti-Wrinkle Cream" fra Decleor. Solkrem altså.

Lurer på om det er "farlig" å bruke anti-rynke kremer når man er så ung som meg (20)? Kan det ha noen negativ effekt på huden?

Endret av Latee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke farlig, men man kan visst få litt reaksjoner som utbrudd, kløe og litt forskjellig om man bruker for aktive kremer. KOmmer an på om man trenger det eller ikke, for noen eldes raskere. Men tror nok du kan vente noen år enda ja :)

Skrevet

Er på utkikk etter solkrem skjønner du, og denne var den eneste de hadde som hadde solbeskyttelsen jeg er ute etter. Og så står det anti-age på nesten alle solkremer jeg finner, er litt usikker på om det står anti-age fordi den beskytter mot sola eller fordi den inneholder andre ting..

Skrevet

Hva med solkremene til MD formulations? Tror de koster 298 hos hudpleier. Har tenkt å kjøpe MD til ansiktet nå når det går mot sommer

Skrevet

Finnes det noen gode websider som selger MD litt billigere? Spiller ingen rolle om de kun shipper til USA..

Skrevet

Jeg trodde det sto Anti- Age på alle solkremer, fordi de beskytter mot sola, og dermed også motvirker rynker?

Jeg har den fra Decleor, og den er kjempegod. Jeg trenger ikke dagkrem heller under denne.

:sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...