Hulder Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er for tiden i London og i dag fant jeg droemmekjolen min. Jeg reiser tilbake til Norge om kort tid og vil gjerne ha med kjolen tilbake da. Utstillingsmodellen passet perfekt og de vil ikke trenge aa gjoere noen tilpassninger paa den. Det jeg lurer paa er om det er vanlig aa faa kjoepe utstillingsmodeller til en rimeligere pris enn om de maatte bestilit en kjole til meg? Jeg synes selv det burde vaere rett og rimelig da andre som oensker kjolen og eventuelt maa ha den i en annen stoerrelse vil faa en helt ny kjole som er baade ren og uproevd. Haaper paa snarlig svar da jeg skal tilbake til butikken allerede i morgen
shopgirl Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg syns du burde få litt avslag i prisen ja...lykke til med kjolekjøpet...så spennende å handle den i London da...temker det er stort utvalg der!
Kykkelikokos Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Nei, det er ikke vanlig såfremt ikke kjolen er på salg.
Maja_83 Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg var og tittet på kjoler i dag og fikk beskjed om at man ikke får den billigere, men får den ferdig renset på kjøpet. Dårlig deal spør du meg, men kommer nok an på butikk og kjole-modell også. Lov å prøve seg iallefall
Mrs B Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Kommer vel kanskje ann på om kjolen kun har stått på utstillingsdukke eller har blitt prøvd på 150 ganger?
Hulder Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2007 Jeg var og tittet på kjoler i dag og fikk beskjed om at man ikke får den billigere, men får den ferdig renset på kjøpet. Dårlig deal spør du meg, men kommer nok an på butikk og kjole-modell også. Lov å prøve seg iallefall Greia er at jeg ikke rekker aa vente paa rens, men det blir jo mitt problem. Men skal proeve meg Kommer vel kanskje ann på om kjolen kun har stått på utstillingsdukke eller har blitt prøvd på 150 ganger? Kjolen er blitt proevet paa mange ganger ja.
Mrs B Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Greia er at jeg ikke rekker aa vente paa rens, men det blir jo mitt problem. Men skal proeve meg Kjolen er blitt proevet paa mange ganger ja. Da syns jeg du burde få noe avslag.. Lykke til!!
Rosalie Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Da syns jeg du burde få noe avslag.. Lykke til!! Slett ikke sikkert de vil selge utstillingsmodellen før årets "brudesesong" er over.
Kykkelikokos Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 Det kommer vel litt an på hva man mener med utstillingsmodellen
Rosalie Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Dersom de selger denne kjolen med avslag i prisen nå, må de ta inn en ny en som blir prøvd "minst 150 ganger", og de vil tape penger på det, i stedetfor å holde prøvekjolen igjen til brudekjolesalget for årets modeller.
Kykkelikokos Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 Jepp. Derfor er det heller ikke normalt å selge kjoler i butikken til nedsatt pris. Forøvrig tror jeg ikke noen kjoler er prøvd 150 ganger, nettopp fordi det er relativt vanlig å selge de kjolene de allerede har inne.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. mai 2007 #12 Skrevet 26. mai 2007 Jepp. Derfor er det heller ikke normalt å selge kjoler i butikken til nedsatt pris. Forøvrig tror jeg ikke noen kjoler er prøvd 150 ganger, nettopp fordi det er relativt vanlig å selge de kjolene de allerede har inne. Jupp Jeg fikk tilbud om å få kjøpe den de har i butikken (men denne butikken påstod at de ikke tok inn nye hvis de solgte modellen *rart*), men jeg sa "neeeeeiiie, jeg vil ha en nyyyy!"
Mrs B Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jepp. Derfor er det heller ikke normalt å selge kjoler i butikken til nedsatt pris. Forøvrig tror jeg ikke noen kjoler er prøvd 150 ganger, nettopp fordi det er relativt vanlig å selge de kjolene de allerede har inne. Mente ikke 150 ganger seriøst.. Var bare et uttrykk for å spørre om den var prøvd på mye Endret 27. mai 2007 av Brud
Kykkelikokos Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Mente det ikke bokstavelig talt jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå