Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Her er noen tips jeg fant, er det noen som har noen flere? When you do have sex with your woman, make yourself aware of what's going on around you. It's easy to get sucked into the immediate gratification, but there is a lot more to orgasm than ejaculate and a nap afterwards. Link. Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 26. mai 2007 av vimse
Gjest Jomfrumannen Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Her er noen tips jeg fant, er det noen som har noen flere? When you do have sex with your woman, make yourself aware of what's going on around you. It's easy to get sucked into the immediate gratification, but there is a lot more to orgasm than ejaculate and a nap afterwards. Link. Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Dersom det er snakk om å trene seg opp til å holde ut lenger, har jeg et godt råd som har virket på meg. Gå med penishodet bart hele tida! Altså med forhuden trukket tilbake hele tida! Det burde gå an dersom den ikke er for lang, og ikke for trang. Du kan jo prøve å gå slik i perioder om ikke hele tida. Jeg har gått slik i 25 år og trives med det, så jeg kan ikke si at jeg har forhud mer. Og det UTEN omskjæring! Og sex er HELT TOPP, både for meg og for henne. Jeg ser ut som om jeg er omskjært, og hun kjenner penishodet mitt tydelig under sex da det holder seg bart. Dessuten holder penishodet seg rent lengre, selv om det daglige renholdet nedentil og eller fortsatt er LIKE VIKTIG. Jeg har skrevet mer under emnet "omskjæring".
Bokormen Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Dersom det er snakk om å trene seg opp til å holde ut lenger, har jeg et godt råd som har virket på meg. Gå med penishodet bart hele tida! Altså med forhuden trukket tilbake hele tida! Det burde gå an dersom den ikke er for lang, og ikke for trang. Du kan jo prøve å gå slik i perioder om ikke hele tida. Jeg har gått slik i 25 år og trives med det, så jeg kan ikke si at jeg har forhud mer. Og det UTEN omskjæring! Og sex er HELT TOPP, både for meg og for henne. Jeg ser ut som om jeg er omskjært, og hun kjenner penishodet mitt tydelig under sex da det holder seg bart. Dessuten holder penishodet seg rent lengre, selv om det daglige renholdet nedentil og eller fortsatt er LIKE VIKTIG. Jeg har skrevet mer under emnet "omskjæring". Ehm... forhuden vil vel ALDRI dekke penishodet under sex...???
Gjest Jomfrumannen Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Ehm... forhuden vil vel ALDRI dekke penishodet under sex...??? Det er faktisk noen voksne menn som har så trang forhud at den dekker penishodet også under sex. (Da hadde jeg valgt omskjæring.) Og noen menn har så lang forhud at penishodet glir bare fram og tilbake i den under sex, med minimal tilfredsstillelse for kvinnen. Ikke det minste rart at mange kvinner da foretrekker omskjærte menn, også siden mange omskjærte menn kan holde det gående lenger p.g.a. dempet, men ikke nødvendigvis nedsatt, følsomhet. I USA hvor omskjæring fortsatt er vanlig, foretrekker faktisk fortsatt kvinner flest omskjærte menn. Men det finnes selvfølgelig unntak også der.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Det er faktisk noen voksne menn som har så trang forhud at den dekker penishodet også under sex. (Da hadde jeg valgt omskjæring.) Og noen menn har så lang forhud at penishodet glir bare fram og tilbake i den under sex, med minimal tilfredsstillelse for kvinnen. Ikke det minste rart at mange kvinner da foretrekker omskjærte menn, også siden mange omskjærte menn kan holde det gående lenger p.g.a. dempet, men ikke nødvendigvis nedsatt, følsomhet. I USA hvor omskjæring fortsatt er vanlig, foretrekker faktisk fortsatt kvinner flest omskjærte menn. Men det finnes selvfølgelig unntak også der. Hvordan kan følsomheten være "dempet, men ikke nedsatt"? Det er nedsatt følsomhet som gjør at myten om at omskjærte medd holder lengre har oppstått. Jeg er ikke omskjært, men jeg holder ut så lenge jeg vil. It`s all in the mind. Den fysiske opplevelsen for damene kan jeg ikke uttale meg om, dog.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Hvordan kan følsomheten være "dempet, men ikke nedsatt"? Det er nedsatt følsomhet som gjør at myten om at omskjærte medd holder lengre har oppstått. Jeg er ikke omskjært, men jeg holder ut så lenge jeg vil. It`s all in the mind. Den fysiske opplevelsen for damene kan jeg ikke uttale meg om, dog. Må bare bekrefte at jeg ikke er omskåret og jeg kan også holde så lenge jeg vil. Tror ikke de to tingene har noe med hverandre å gjøre. Har lest mange steder (og man ser det jo også i filmer osv) at for tidlig utløsning er et stort problem i USA, hvor de fleste er omskåret.
Gjest Jomfrumannen Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Det er selvfølgelig andre forhold som spiller inn også enn å være barhodet/omskjært eller ikke. En kan gjerne holde det gående lenger også med alderen. Det med for tidlig utløsning er nok individuelt uansett, så blottet penishode hjelper for noen, men ikke for andre. (For meg hjalp det.) Jeg kan ikke uttale meg om preferanser hos kvinner, men en kjent kvinnelig sexolog hevder bl.a. at kvinner vil kunne stimuleres bedre av et penishode hvor forhud ikke kommer i veien. Ikke nødvendigvis omskjært, men det kunne være en fordel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå