Gjest prestekrage Skrevet 25. mai 2007 #1 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvorfor tenker jeg "postmann" når jeg ser han??? Vi snakket om det på jobb i dag- alle hadde samme assosiasjon men ingen som kom på årsaken. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 Fordi at han var postmann i et barne-tv program sent på 80-tallet eller tidlig på 90-tallet.. Tror han snakket litt på tven og introduserte tegnefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 25. mai 2007 #3 Del Skrevet 25. mai 2007 Jørgen Postmann ja.. " Hei på deg, det er bare meg. Jeg kommer med pakker og brev" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 25. mai 2007 #4 Del Skrevet 25. mai 2007 Her må det googles ja.... For jeg var (nesten) sikker på at det var i forbindelse med reiseskjekken eller no'sånn! Men- barnetv på tidlig 90'tallet kan sikkert stemme. Jeg "smugtittet" sammen med søsteren min (jeg er 8 år eldre- og var "for gammel") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mai 2007 #5 Del Skrevet 26. mai 2007 Jørgen Postmann, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå