kathrine79 Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Det vanlige er vel Din + navn. Har noen noe annet i sine? Lurer på om vi har lyst på noe annet enn det vanlige, men selvfølgelig begrenset hva man får plass til
*Emma* Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Vi hadde først: Din *Emma* 31.12.99 (Det var da vi forlovet oss) Nå har vi fjernet det og det står: *Emma* og *Emma-mannen* 13.03.07 Enkelt og greit. Vi syns "Din" var kjipt - og fant noe annet som egentlig er like enkeltog kjedelig kanskje - men likevel bittelitt annerledes.
kathrine79 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Vi hadde først: Din *Emma* 31.12.99 (Det var da vi forlovet oss) Nå har vi fjernet det og det står: *Emma* og *Emma-mannen* 13.03.07 Enkelt og greit. Vi syns "Din" var kjipt - og fant noe annet som egentlig er like enkeltog kjedelig kanskje - men likevel bittelitt annerledes. Veldig enig i det "Din" er på en måte ikke et ord som passer meg, litt for pompøst liksom. Vi skal også endre inngraveringen i forlovelsesringene våre. Takk for tipset, har sansen for det dere har Endret 25. mai 2007 av kathrine79
Gjest ingen grunn til panikk Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 I forlovelses ringene står kun dato. I hans giftering står kun dato, i min giftering står det "ingen grunn til panikk" og dato.
Branna Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 I forlovelsesringene våre står det ingenting, men i gifteringene våre skal det (sannsynligvis) stå "evig din navn *hjertesymbol* 29-09-2007"
Brura2007 Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Ingen grunn til panikk var veldig morsom Vi har Du og jeg, .... og navnet
*Emma* Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Vi snakket også om *Emma* *Emma-mannen*, men dem vi leverte inn kunne ikke lage hjerte sa de så d able det OG isteden. Leste om noen som hadde "En avtale er en avtale"og syns egentlig dte var litt morsomt, men det syns ikke mannen.
shopgirl Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Vi har Benedikte #hjerte# Vegard i hans... og Vegard #hjerte# Benedikte i min... pluss dato og vår håndskrift..Det ble forøvrig veldig fint med egen håndskrift! Kjempe personlig syns nå jeg. Gleder meg masse til å bruke den...
Kykkelikokos Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 "Den som gir seg er en dritt" er også morsom. Har litt lyst på "Mitt livs kjærlighet" eller noe i den duren, men det er sikkert for langt.
Gjest Pesto Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 Vi har Benedikte #hjerte# Vegard i hans... og Vegard #hjerte# Benedikte i min... pluss dato og vår håndskrift..Det ble forøvrig veldig fint med egen håndskrift! Kjempe personlig syns nå jeg. Gleder meg masse til å bruke den... Dette var interessant, kostet det mye mer å få gravert med egen håndskrift?
shopgirl Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 Dette var interessant, kostet det mye mer å få gravert med egen håndskrift? Tror det kostet rundt hundrelappen ekstra....ikke store utgiften ihvertfall! Veldig glad vi gjorde det!
♥Mirella♥ Skrevet 26. mai 2007 #15 Skrevet 26. mai 2007 I forlovelsesringene har vi dato og et liggende åttetall (tegn på evigheten). Han har mitt navn utenpå ringen, jeg har forbokstavene hans. I gifteringene har vi ikke bestemt oss, men jeg synes "Amor Vincit Omnia" er veldig fint (Love Conquers All)
alvine Skrevet 26. mai 2007 #16 Skrevet 26. mai 2007 Vi har tenkt å ha "hans navn hjerte mitt navn, forlovelsesdato & bryllupsdato". Men vi får se om det blir plass Har også tenkt på å ha "Du & jeg, dato" i min. Og "Vi to & dato" i hans. Men har lyst til å ha navn også. Så vi får se... Har også lyst til å gravere inn en vers/dikt som betyr mye for oss i bitteliten skrift...
Mirabella83 Skrevet 26. mai 2007 #17 Skrevet 26. mai 2007 Vi har 201199201107080907 skrevet inn i våre ringer. Noen tall som betyr mye for oss. Det var en liten prosess å finne ut hva vi ville ha inni. Listen vår med forslag ble bestående av -seriøse forslag ala "din NN + dato" -morsomme forslag som "denne siden inn" (en giftering sier nok i seg selv og trenger ikke "jeg elsker deg" inni, liksom...). Andre morsomme vi hadde var "den som gir seg er en dritt" ol... -personlige forslag: ting vi sier til hverandre ala "du og jeg" og "høyere enn himmelen" Vi endte vel opp med en blanding av personlig og seriøst, men med en morsom vri, siden man ikke kan se at det er feks datoer inni der
-Alvildebrud- Skrevet 26. mai 2007 #18 Skrevet 26. mai 2007 I forlovningsringen: Hans navn + dato I gifteringen: dato
Ray Skrevet 26. mai 2007 #19 Skrevet 26. mai 2007 Vi har hverandres navn gravert utenpå ringene og inni er det dato + Amor vincit omnia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå