Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hallo:

Noen som har tips om en god (og ikke altfor dyr) øyekrem som gir masse fuktighet?

Og kanskje også en solkrem som ikke er for fet og er snill med ansiktet?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hallo:

Noen som har tips om en god (og ikke altfor dyr) øyekrem som gir masse fuktighet?

Og kanskje også en solkrem som ikke er for fet og er snill med ansiktet?

Takk!

Tjah...Clinique All about eyes er veldig god og MD Formulations solkrem. Liker også decleor og clarins sine for ansiktet

Skrevet

Dermalogica har gode solkremer til ansiktet. Noen av dem er visst sånn at man ikke trenger dagkrem i tillegg. Kommer litt an på hudtype selvfølgelig, men høres veldig lettvindt ut :D

Skinsciense sin øyekrem er god! Spermine heter den. Hørt om det? Norskt og greier!

Skrevet

Tusen takk for svar begge to! Skal sjekke ut :)

Skrevet

Noen som har prøvd "Solar Defense Booster" fra Dermalogica? Hva mener de egentlig med 'booster'? Høres nesten ut som noe du skal ha under solkremen..

Mye spørsmål ja :ler:

Skrevet
Noen som har prøvd "Solar Defense Booster" fra Dermalogica? Hva mener de egentlig med 'booster'? Høres nesten ut som noe du skal ha under solkremen..

Mye spørsmål ja :ler:

Ja jeg glemte å nevne den, den har jeg :) den kan du blande i din vanlige dagkrem/ foundation. den har spf 30 som den er og hvis du blander den 50/50 feks med annen krem, skal den ha spf 15. Liker den godt, skjønner ikke hvorfor jeg glemte å nevne den ;)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Tjah...Clinique All about eyes er veldig god

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...