Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 jeg står på kanten til å gå ra forholdet mitt. og jeg mailer med en annen fyr. hvis mr mail og jeg skulle finne ut at vi tiltrekkes hverandre, og inngå et forholdunder forutsetning at det blir slutt i dette forholdet selvklart) kan man kalle det jeg har vært nå utro da? hvis han er en bra mann antar jeg at han ikke vil ha en dame som mailer med andre fyrer. er jeg utro nå? er jo ikke det fysisk, men psykisk på en måte. samtidig så går det vel an å tenke og snakke med andre gutter selv om man har et forhold(alle kan vel bli litt betatt av en annen iblandt) hva sier dere? er dette utroskap,eller er det kun det fysiske som er det? jeg skjønner at det er på kanten da
Tabris Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Når du gjør noe som overstiger grensen som du og partneren din har satt i det forholdet du er i, da er du utro. For noen er dette mailutveksling, for andre går grensen ved kyss eller samleie. Utro er aldri en bestemt handling - det er grenseoverskridelse.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg hadde følt det slik om min samboer mailet med en annen kvinne. Med hensyn til han du er sammen med nå så vil anbefale deg å være litt tilbakeholden med hva du og mr.mail egentlig har mailet om, og heller la det virke som om dere fant tonen et par måneder etter du var ordentlig ute av nåværende forhold. Men hva mr.mail føler og synes er en helt annen sak, kommer antageligvis mye an på hva dere har mailet om.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 jeg står på kanten til å gå ra forholdet mitt. og jeg mailer med en annen fyr. hvis mr mail og jeg skulle finne ut at vi tiltrekkes hverandre, og inngå et forholdunder forutsetning at det blir slutt i dette forholdet selvklart) kan man kalle det jeg har vært nå utro da? hvis han er en bra mann antar jeg at han ikke vil ha en dame som mailer med andre fyrer. er jeg utro nå? er jo ikke det fysisk, men psykisk på en måte. samtidig så går det vel an å tenke og snakke med andre gutter selv om man har et forhold(alle kan vel bli litt betatt av en annen iblandt) hva sier dere? er dette utroskap,eller er det kun det fysiske som er det? jeg skjønner at det er på kanten da Jeg synes du allerede er utro nå. Fordi du planlegger forhold med andre og vil ut av det nåværende forholdet. Kan du ikke bare dumpe han nåværende og bli sammen med han nye etterpå?
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 jeg står på kanten til å gå ra forholdet mitt. og jeg mailer med en annen fyr. hvis mr mail og jeg skulle finne ut at vi tiltrekkes hverandre, og inngå et forholdunder forutsetning at det blir slutt i dette forholdet selvklart) kan man kalle det jeg har vært nå utro da? hvis han er en bra mann antar jeg at han ikke vil ha en dame som mailer med andre fyrer. er jeg utro nå? er jo ikke det fysisk, men psykisk på en måte. samtidig så går det vel an å tenke og snakke med andre gutter selv om man har et forhold(alle kan vel bli litt betatt av en annen iblandt) hva sier dere? er dette utroskap,eller er det kun det fysiske som er det? jeg skjønner at det er på kanten da Svaret på spørsmålet ligger i hvorfor du mailer han og hva dere skriver i mailene. Her virkere det som at du mailer med en fyr i håp om at det kan utvikle seg til mer enn vennskap. Da er du psykisk utro i mine øyne.
Gjest Gjest_KJERSTI_* Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes du allerede er utro nå. Fordi du planlegger forhold med andre og vil ut av det nåværende forholdet. Kan du ikke bare dumpe han nåværende og bli sammen med han nye etterpå? Bare og bare. Sorry at jeg kverulerer, men det er ikke bare å dumpe en type for så å bli sammen med en ny en. det er som oftest en lang prosess med mye kvaler, redsler og dårlig samvittighet. Til trådstarter...Jeg gjennomgår noe av det samme for tiden. Jeg har ingen gode råd, eller smarte ting å si. Jeg, for min del føler meg råtten. Jeg er ikke fysisk utro, men har overskridet en grense- mest fordi jeg har litt følelser. Jeg ser på meg selv som en som bedrar- en som er utro... Begrepet utroskap har noe med løgn å gjøre- løgn liker ingen Men på den annen side er ikke ting svart hvitt heller. Kanskje man trenger en annen som motivasjon for å komme seg ut av et forhold man ikke har klart å komme ut av.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Hvis mailene er noe du ikke vil at din samboer skal se, ja da kaller jeg det utroskap.
Gjest yoletta Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Hvis mailene er noe du ikke vil at din samboer skal se, ja da kaller jeg det utroskap. Enig med gjest.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Klart det er utroskap. Er på vei ut av et forhold jeg hvor mannen sendte meldinger til andre damer...og jeg har også vært over grensen til hva jeg vil at han skal se på både mail og mobil. Det er det dummeste man gjør når man gjør slike ting og også et varsel om at ting ikke er som det bør være!
Frk Johansen Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Mr. mail er kanskje din drømmemann akkurat nå, men du skal vite at den du er nå kanskje ikke er den du blir når du får gjort det slutt med din samboer eller ektefelle. Et brudd gjør noe med oss, og om denne mr. mail er den rette etter det, vel det får jo tiden vise. Mitt forslag er å ta ting i riktig rekkefølge, jeg mener du er utro på ett vis, regner ikke med din partner vet noe som helst om denne mr. mail og da skjuler man noe. Å gå med skjulte ting i et parforhod er intet annet enn ødeleggende.
Gjest Gjest_mann 40_* Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Nei, men herrejemini da! Er det å sende noen mailer utroskap også nå? Her har jo ingenting skjedd ennå.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Nei, men herrejemini da! Er det å sende noen mailer utroskap også nå? Her har jo ingenting skjedd ennå. Ja, det er det faktisk. Selv om det ikke har skjedd noe ennå, er det et stort potensiale for at det vil skje noe. Da er man på vei ut av forholdet på en veldig unfair måte. Menn: skjerpings.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Nei, det er det ikke. Harmløs og uskyldig moro.
gompen Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 jeg står på kanten til å gå ra forholdet mitt. og jeg mailer med en annen fyr. hvis mr mail og jeg skulle finne ut at vi tiltrekkes hverandre, og inngå et forholdunder forutsetning at det blir slutt i dette forholdet selvklart) kan man kalle det jeg har vært nå utro da? hvis han er en bra mann antar jeg at han ikke vil ha en dame som mailer med andre fyrer. er jeg utro nå? er jo ikke det fysisk, men psykisk på en måte. samtidig så går det vel an å tenke og snakke med andre gutter selv om man har et forhold(alle kan vel bli litt betatt av en annen iblandt) hva sier dere? er dette utroskap,eller er det kun det fysiske som er det? jeg skjønner at det er på kanten da Jeg vil ikke karakterisere dette som utroskap. I mine øyne er det å maile med noen uskyldig. Men å gå bak ryggen på din nåværende kjæreste om dette, synes jeg er dumt. La han få vite dette, så han i det minste kan ta et valg om han synes dette er greit eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er i nesten samme situasjon, bare at jeg er den som blir mailet med. Han er i et forhold som han er nær ved å gi opp. Sender meg lange mailer med betroelser om livet hans. Vi har fått et nært vennskap etter hvert. Og på mange måter er jeg interessert i ham. Men kommer ikke til å fortelle ham det så lenge han er i dette forholdet. Jeg oppmuntrer ham heller ikke til å gjøre det slutt, snarere tvert imot. Gir ham råd og tips til hvordan få det til å fungere. Vi treffes også en del i virkeligheten. Lange samtaler om alt og ingenting. Han har ikke sagt noe direkte til meg som skulle tilsi at han er interessert i meg, men han forteller som sagt at forholdet hans skranter og at han er iferd med å gi det opp. Synes det er en fryktelig vanskelig situasjon. Prøver å distansere meg fra følelsene mine, for jeg vet at faren er stor for at jeg kommer til å bli såret. Kanskje blir det ikke slutt. Og dersom det blir slutt, hva er jeg da? En mellomfase slik at han kan komme helt og holdent over henne? Burde glemme ham, men klarer det ikke. Vi er så like, virkelig på bølgelengde. Han er så omtenksom, reflektert, kjekk og morsom. Men så lenge han er i et forhold vil han aldri få vite at jeg er interessert i ham. Er det feil av meg å ha et slikt vennskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå