Gjest Gjest_maia_* Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har i et par år farget håret mørk brunt, kastanje, og det gjorde jeg første da da ei vennine hadde tatt en rødlig farge i stripete(bleket hår). Jeg har holdt meg mørk, er opprinnelig lys blond. Nå er jeg drittlei, det er så pes! Har klart å gå ganske lenge uten å gjøre noe med det, og etterveksten synes, og ser gråaktig ut mot en gammel slitt kastanjefarge som lyser opp med en kresslig oransjefarge i solskinnet. ( Har egentlig ikke råd til frisør, og har hatt en forferdelig opplevelse med avfarging hos frisøren. Har vurdert å ta avfarging, og så bleke det.. men tror det er veldig dumt. for det første ar jeg veldig tørr hårtype, vet ikke om det tåler to så harde kjemiske prosesser.. Og ser at andre skriver at det er noe pes med ettervekst i bleket hår.. Det virker umulig å få bort rødfargen i håret!! Jeg er åpen for det meste, og takker for tips og gode råd!! hva kan jeg gjøre?
Gjest Tweek Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Som jeg alltid har sagt og som mange andre sier så ikke ta avfarging. Hvis du vil bli lysere så strip håret, du kan kjøpe striper på butikker og så kan du kjøpe folie Så får du hjelp av ei veninne. Har dårlig erfaring med hettene som følger med. Så kjøper du en god hårkur SIden du ikke ha mange penger vil jeg anbefale herbal essences for tørt og slitt hår. Den har jeg selv om håret mitt er blitt kjempe mykt og glatt. Rødfarger er veldig vanskelige å få bort ja, og jeg har egentlig ikke noen tips enn det jeg har sagt
Sweetiepie Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Hadde jeg vært deg, ville jeg gått til en frisør som bruker selective farger, det gjør vi. Der finnes det en avfarging, som kun tar den kunstige farge, og ikke bleker håret ditt. den er suveren! Vi bruker den ofte på folk som har vært hos andre frisører og fått en uheldig farge. En avfarging er jo det samme som bleking, bare at det inneholder litt sjampo og vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå