Gå til innhold

Single folk i begynnelsen av 30-årene - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke steder i Oslo går folk i begynneslen av 30-årene ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tydeligvis ikke...kjipe nordmenn. Bare fordi de har lagt på seg og fått barn kan de vel flørte og gå ut clubbing?

Skrevet

Er noen tips i denne tråden.

Husker ikke helt hva som er tipset om i den tråden, men noen tips er Internasjonalen, Hell's Kitchen, Soria Moria, Justisen, Dattera til Hagen, Gloria Flames, Stratos (åpent i sommermåedene), Teddy's Softbar.

• 2 uker senere...
Skrevet

De jeg kjenner .... og det er kjekke kompisser!.. skal på norwegina wood neste uke..for å se på Korn ... :)

Gjest Gjest
Skrevet
De jeg kjenner .... og det er kjekke kompisser!.. skal på norwegina wood neste uke..for å se på Korn ... :)

Jo, men det er jo bare en festival som er en gang i året.

Hvor vanker de single, reale og kjekke f.eks. advokatene og konsulentene i 30-40-årene som bor i Oslo?

;)

Skrevet

Hvor vanker de single, reale og kjekke f.eks. advokatene og konsulentene i 30-40-årene som bor i Oslo?

;)

Hvor mange muligheter trenger du?! Du tenger EN treff! ;) Advokater og konsulenter er møkkekjedelige sauer som elsker som et parkometer uansett! :ler:

Du burde ønske deg noe bedre! ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor mange muligheter trenger du?! Du tenger EN treff! ;) Advokater og konsulenter er møkkekjedelige sauer som elsker som et parkometer uansett! :ler:

Du burde ønske deg noe bedre! ;)

Som hva da, mener du? :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

;)

Det finnes ytterst få single, reale og kjekke advokater i Oslo som i tillegg er single.. Men mange sier ikke nei til ett ONS da... Fredager rett etter jobb på Aker-Brygge er ganske safe (bearpalace, bar1 ol...) Ellers så er Bjørungs og Lorry ok alternativer sånn i hverdagen. Og fru Burums... Tenk litt brunt men Oslo vest, så finner du de...

Lykke til

Gjest Gjest_Eliza_*
Skrevet
Det finnes ytterst få single, reale og kjekke advokater i Oslo som i tillegg er single.. Men mange sier ikke nei til ett ONS da... Fredager rett etter jobb på Aker-Brygge er ganske safe (bearpalace, bar1 ol...) Ellers så er Bjørungs og Lorry ok alternativer sånn i hverdagen. Og fru Burums... Tenk litt brunt men Oslo vest, så finner du de...

Lykke til

Hm. Ja, du kjenner alle og har oversikt i miljøet og vet at nesten ingen er single da? Takker for svar!

:)

Gjest Gjest_Sweety_*
Skrevet

Hey,det er egentlig veldig bra på Fridays... :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

De gangene jeg har vært der (gjerne på en fredag faktisk) er "mennene" puddinger på 18-28 år, og såvisst ingen ekte menn med solid ballast som vil prate (å naturligvis sjekke) kvinner i lokalet.

På Fridays tråkker folk hverandre på føttene, dytter bort i hverandre og "mennene" behandler kvinner som merkelige romvesener. De spiller også så høy musikk der at det er umulig å høre hva en stakkar som eventuelt forsøke å ta kontakt sier. Det ender derfor med at alle står stumme og drikker fordi dunk-dunk musikken er for høy.

Snakk om skivebom-konsept.

Gjest Gjest
Skrevet
som vil prate (å naturligvis sjekke) kvinner i lokalet.

Hvordan prater man kvinner i et lokale?

Ellers synes jeg denne tråden bekrefter at kvinner flest er horer.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan prater man kvinner i et lokale?

Ellers synes jeg denne tråden bekrefter at kvinner flest er horer.

Kanskje det var en skrivefeil og at det skulle stå "prater med kvinner"?

Det at single kvinner ønsker å treffe kjekke menn på byen (og andre steder) ville jeg ikke ha klassifisert som noe i retning av horeri. Men du er selv kanskje pastor eller prest?

:)

Gjest Gjest
Skrevet
Det at single kvinner ønsker å treffe kjekke menn på byen (og andre steder) ville jeg ikke ha klassifisert som noe i retning av horeri.

Når kravet er at den kjekke mannen skal være bemidlet vil jeg si at det er utveksling av seksuelle tjenester og materielle goder, og det er per definisjon horeri. Min erfaring er også at kvinner flest er langt mer opptatt av mannen sosioøkonomiske posisjon enn omvendt. I mine øyne gjør dette kvinner flest til horer.

Gjest Gjest
Skrevet
Når kravet er at den kjekke mannen skal være bemidlet vil jeg si at det er utveksling av seksuelle tjenester og materielle goder, og det er per definisjon horeri. Min erfaring er også at kvinner flest er langt mer opptatt av mannen sosioøkonomiske posisjon enn omvendt. I mine øyne gjør dette kvinner flest til horer.

Hvor står det at de må være bemidlet?

Jeg kan ikke snakke for de andre i denne tråden men jeg for min del synes det er mye mer hyggelgi å treffe på gruppen jurister ute. Det miljøet passer meg bra, har studert i det selv og føle meg hjemme blant menn der. Synes du det er så merkelig? Jurister er ikke mer bemildet enn rørleggere hvis du tror det...

Det må være lov å legge sin elsk på en yrkesgruppe fordi man tenderer til å falle for akkurat den type menn, vel?

Skrevet

Å, herrejesus, jeg håper du enten kødder eller har vært i Oslo so tlreisende et par ganger, bare. TGIF er barnefamilier og gutte- og jentegjenger utebysfra på grisefylla. Fantastisk kombo. :sprettoy:

Gjest Gjest
Skrevet
Å, herrejesus, jeg håper du enten kødder eller har vært i Oslo so tlreisende et par ganger, bare. TGIF er barnefamilier og gutte- og jentegjenger utebysfra på grisefylla. Fantastisk kombo. :sprettoy:

Enig, Fridays er for amatører og guttepjokker.

Fru Burums, Bjørungs og Frognerveien 6 er more like it. ;)

Skrevet

Så menn er ikke opptatt av yrke?? Så det er helt tilfeldig av sykepleie-venninnene mine får masse oppmerksomhet, mens ingeniørene og tannlegen får kommentaren "oi, du er sånn smart du, da?" før guttene stikker...? (og nei, sykepleierne er ikke spesielt mye penere/hyggeligere enn ingeniørene. De har bare et annet yrke...)

Tror at for de fleste jenter er ikke lønn avgjørende, men man ønsker gjerne at fyren har en skikkelig utdannelse og fast jobb, noe som ofte kan innebære at han også har en bra inntekt...

Men men hva du vil, du! Merker at jeg ikke tar meg så veldig nær av hva du mener :)

Gjest El Patron
Skrevet (endret)

--

Endret av El Patron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...