Gjest Veronica Mars Skrevet 28. mai 2007 #21 Skrevet 28. mai 2007 Wella SP 1.6, 2.6 og 3.6 er shampo, lotion og hårkur spesielt tilpasset sensitiv hodebunn, og de har hjulpet samboeren min som sliter med det samme som deg veldig mye.
Såga Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 28. mai 2007 Da er Wella notert. Det er en slags frisørlagerbutikk her som selger frisørprodukter billig. Forhåpentligvis har de Wella der Men brukte samboeren din noe annet på forhånd? Hodebunnen min er nesten dekket av hvite flak. (Ganske ufint. Jeg kan nesten ikke ha på meg svarte klær...)
Såga Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 28. mai 2007 Er det Wella Lifetex Balanced du mener Veronica?
Såga Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 28. mai 2007 Nei nå ser jeg jo at det er forskjell på Wella SP og Wella Liftex tydeligvis. Noen som har prøvd begge?
Gjest Veronica Mars Skrevet 28. mai 2007 #25 Skrevet 28. mai 2007 Da er Wella notert. Det er en slags frisørlagerbutikk her som selger frisørprodukter billig. Forhåpentligvis har de Wella der Men brukte samboeren din noe annet på forhånd? Hodebunnen min er nesten dekket av hvite flak. (Ganske ufint. Jeg kan nesten ikke ha på meg svarte klær...) Nei, han brukte ikke noe annet, men han bruker å barbere av seg alt håret med jevne mellomrom, og synes at det hjelper også da. Men det rådet har du vel ikke så mye bruk for. Det var Wella SP og ikke Wella Lifetex. Den siste aner jeg ingenting om.
Flua Skrevet 28. mai 2007 #26 Skrevet 28. mai 2007 Men Flua, bruker du noe annet enn neutral når det er på det verste? Noe ekstra fugtighet eller noe? Er det sikkelig ille bruker jeg Fungoral, ca 1 gang i uka. (Apotek) Og når jeg har en dårlig periode må jeg bruke minimalt med gele og annet i håret. Jeg må ha en frisyre som gir luft til hodebunnen, langt glatt hår som bare henger ned er det verste for meg. Jeg må føne håret, det legger seg for mye inntil hodebunnen hvis ikke. Også er det viktig og skylle og skylle og skylle!!! Heng med hodet opp ned i dusjen, og pass på å få med alle plasser sikkelig, det er drepen for meg hvis frisøren feks ikke får til å skylle godt ut i nakken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå