Gå til innhold

Sooooolas lille dagbok........ =)

Gjest sola

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei sola!

Midnattsol insinuerte tidligere noe jeg bare mååå kommentere:

Etter litt kjeft sendte hun "Kverulla" inn på forumet.

HVAAA??? SENDTE KVERULLA??? :o Det var jo hun som snappa pc'n fra meg, og jeg måtte under tvang sitte å studere oppgaven min!! Jeg ville da aldri sende noen inn i et forum det er SÅÅÅ vanskelig å komme seg vekk fra igjen...Man har da litt nestekjærlighet... :roll:

Nok om det, nok om det... :wink:

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver, sola! Jeg er aldri så husmor som når jeg skal lese - får liksom ånden over meg hele tiden, til å gjøre et eller annet - bare ikke skolearbeidet!

Jeg kan gjøre en deal med deg idag: Vi skal minst lese 50 sider hver oss! OK? Så da avkreves rapport i kveld - og ingen unnskyldninger godtas! :wink:

Ha en fin studiedag! Her regner det så det sildrer - så jeg slipper i allefall å lengte ut...

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sola!

Midnattsol insinuerte tidligere noe jeg bare mååå kommentere:

HVAAA??? SENDTE KVERULLA??? :o Det var jo hun som snappa pc'n fra meg, og jeg måtte under tvang sitte å studere oppgaven min!! Jeg ville da aldri sende noen inn i et forum det er SÅÅÅ vanskelig å komme seg vekk fra igjen...Man har da litt nestekjærlighet... :roll:

:ler: Ok, ok, beklager. :ler: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: må le litt av den KVERULLA historien :ler:

har fått gjort en hel studieenhet alt i dag og er ganske så fornøyd med meg selv .. så da har jeg fått gjort mange oppgaver men ikke lest så mye så jeg er med på den at vi skal lese minst 50 sider i dag ja, for det trengs 8) trenger noen til å holde meg litt i nakken av og til :ler:

det silregner her og så ( heldigvis ) frister det ikke å gå ut, og det er jo igrunn bra :wink:

* sola hiver seg over bøkene igjen :roll: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kom inn, Sola! Kan du høre meg? Over.

Tilstandsrapport fra Kverula følger. Over.

Kverula har kl. 14.00 idag nådd 35 leste sider, og har små pauser innimellom. Over.

Planene ser så langt ut til å kunne la seg gjennomføre. Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilstandsrapport fra sola: har nå lest 20 sider i tillegg til studieenheten før i dag... har bare en liten pause nå og skal nok rekke 50 sider innen kvelden er over :enig_animasjon:

så flink du har vært da kverula- dette klarer vi med glans :kgsmil: burde sette oss sånne mål hver dag vi så kanskje vi klarer å være litt flinke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

JIIIIPPPPIIIII! Jeg har nå lest 60 sider, og er STORFORNØYD, kan du si... 8)

(Må medgi at sidene ikke var de største man kan få tak i - men sånn er nå boka lagd... :lol: )

Ser du er godt på vei du også, Sola - så dette klarer vi begge med glans!

Hadde sikkert vært en ide å sette seg sånne mål hver dag, men samtidig er det litt lettere å bryte planen hvis det blir en vane... :roll:

Som sagt: MISSION COMPLETED for meg - og det kommer den garantert til å bli for deg i løpet av kvelden også Sola! :Nikke:

ER VI FLITTIGE, ELLER ER VI FLITTIGE???!!! :sjarmor:

Kleeeem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen god morgen :D :D

jepp klarte målet på 50 sider i går kveld, allright å sette seg sånne mål. lagde i tillegg en lese plan for tiden fremover så da blir det ikke sååå lett å sluntre unna syns jeg :wink:

våknet til at solen holder på å bryte frem fra skylaget og det var en bra start på dagen for det har vært regn i noen dager og det er litt kjedelig selv om man får gjort mer lekser i regnvær.. men jeg trenger litt mer brunfarge til bryllupet så litt sol mottas med takk :ler:

ønsker alle en fin dag :D

:D sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEI PÅ DEG!

Du klarte 50 sider du og ja! KJEMPEBRA! Deilig å komme i mål med det man har satt seg fore, ikke sant!

I dag har jeg ikke store mål...Målet er vel å få lest litt, kanskje... :roll: Skal reise på hytta i ettermiddag og være over til i morgen. Skal ha vårdugnad. Blir dessverre ikke mye lesing på meg da...Jeg får ta et skippertak i helga, og håpe at det holder.

Ønsker deg en god dag!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEI PÅ DEG, SOLA!

Bare innom for å ønske deg en god helg, jeg! :D

Klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOD HELG, sola.

Du MÅ hjelpe meg og spre litt solskinn. En liten MIDNATTsol som meg klarer ikke hanskes med værgudene alene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

hei hei..

takk for hilsenen Kverula og midnattsol, koselig med besøk... har ikke vært så flink om dagen til å besøke alle dagbøkene jeg for her er det mye å gjøre.. lover å bli flinkere :oops:

prøver og prøver å skinne om dagen jeg og midnattsol men det er ikke lett nei... det snør og blåser og er et skikkelig ekkelt vær her og..

vil ha sol.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skinner da i alle fall på KG, og det er jo ganske bra bare det spør du meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

god morgen god morgen :D

helga går ¨så altfor fort syns jeg men så er det jo deilig med mandag og da :D :D

har finni meg brudekjole i helga jeg og den er bare nydelig og satt som støpt :D skal hente den i løpet av uka og er kjempe fornøyd med at jeg har finni akkurat den kjolen :sjarmor:

nå er det bare å hive seg over en haug med bøker å prøve å komme igjennom det viktigste.. har ikke fått lest så mye i helga så jeg ligger en smule etter for å si det pent men pytt pytt :ler:

:sjarmor: sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei og hopp, Sola!

Hadde vært innmari moro å se brudekjolen din, altså! Hint, hint... :wink:

Ellers hadde det også vært moro om du kunne tatt deg en tur hit til meg og skint litt her! Regnet øser ned, og det er ikke skjønne, milde mai i det hele tatt! :-?

Håper lesinga går bra! Det gjør ikke min. Enkelt og greit.

Ha en forsatt fin kveld!

Klems...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

deilig å våkne til sol og pent vær :kgblunk: da er det igrunn mye lettere å stå opp og da og det er jo ikke verst...

har mye bryllups tanker og lite med eksamens tanker i hue om dagen så jeg veit at jeg må ta meg sammen og dukke ned i bøkene mine i dag.. fikk repetert en god del i går så det er bare å stå på..

og så må jeg prøve å finne en løsning for det viser seg st to av mine eksamener kolliderer og blir holdt på sammen dag, og det ser med andre ord ut som om det er en eksamen jeg ikke får tatt denne våren :( hva skjer da med tanke på å komme inn på høgskolen??? er det mulig å komme inn likevel og så ta den ene eksamenen til jul???????????? er det noen som har peiling??? :cry: det er rimelig irriterende hvis jge må vente i ett år med å komme inn på høgskolen bare fordi jeg kommer til å mangle en eksamen :sinna: kanskje noen her inne veit noe om sånt eller om hvor jeg bør henvende meg ??

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann! :P

Så kjedelig at eksamenene krasjer da - er det mulig det da? Håper ikke det er skolen sin feil, for da har du noen rettigheter tror jeg...Men jeg har ikke greie på dette altså.

Jeg er innom for å ønske deg lykke til med lesinga fortsatt, og for å si GOOOOD HELG! Det nærmer seg nå! Vi reiser på hytta i morgen, og det skal bli så deilig!

Ha en fin kveld!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sola

Natteravn er ikke helt meg bestandig men jeg er fortsatt ikke trøtt.. og det er litt deilig i grunn... :wink:

takk for hilsen Kverula :D det er skolen som legger opp til at eksamens dagene koliderer.. som privatist må man opp i alle fag og de som har fulgt en klasse på heltid blir bare trekt ut til enkelte fag.. så for meg som må opp til alle fagene så koliderer da altså to eksamner.. litt surt det der men man skulle da alltids tro at det skulle gå ann å få tatt den siste eksamnen til jul og like vel kunne studere videre nå i høst... eller :-? krysser fingrene iallefall :enig:

i kveld har jeg bakt rundstykker.. har funnet oppskrifta inne på mat og drikke forumet for lenge siden og sambo simpelten elsker de rundstykkene :kgsmil:

i morgen tror jeg det blir baking av sjokolade kake for det er såå utrolig lenge siden jeg har bakt og det er jo bare sååå godt... nesten så jeg får lyst til å begynne å bake den nå i kveld....

har fått lest en del i kveld og , og det er ikke så ille når man kommer ordentlig i gang egentlig.. man må jo prøve å se lyst på det i alle fall :ler2:

må nok til mer lesing i morgen, tenkte jeg skulle prøve å få gjort unna en hel del i løpet av helga for til uka skal jeg jobbe en del så da blir det ikke fullt sååå mye lesing..

ønsker alle en riktig god natt :D

:D sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du våken enda du?! Natterangler! Sier jeg... :Hehe:

Du får ha en fortsatt god natt og sove godt når den tid kommer at du skal legge deg.

*drysse litt Jon Blund sovepulver rundt omkring* Det bringer en fredelig natt og gode drømmer.

Nattaklem - fra Midnattsol med pysjamaslua på snei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

nå hadde sannelig dagboka mi havna langt nede på lista gitt :roll::roll:

er visst en stund siden jeg har vært innom her da.. men det ahr vært en del å gjøre de siste dagene.. så tida har ikke strekt så fryktelig mye til liksom...

i dag har jeg vært super effektiv merkelig nok... har vaska 4 maskiner med klær, tørka og bretta dem sammen, vaska badet, kjøkkenet, stua, gangen, pussa en del vinduer , rydda i noen kles skap og nå har jeg lagd rundstykke deig som står og hever seg.. og så har jeg tatt en sol time... så dagen har gått fort :D

tenkte jeg skulle prøve å være litt flink i morgen og , bake noen porsjoner til med rundstykker, vaske soverommet og gjesterommet.. så man får bare håpe på like mye energi i morgen og :ler::ler:

håper alle får en fin- fin kveld :sjarmor:

:sjarmor: sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...