Gå til innhold

Sooooolas lille dagbok........ =)

Gjest sola

Anbefalte innlegg

Hei hei Sola.... :D

Bra det ordnet seg mellom deg og samboeren..... :Nikke:

Du må følge hjertet ditt å gjøre det DU vil ellers vil du angre på det senere, det er hvertfall sikkert...

Gi dene svigerforeldre inn om de har den holdningen, å prøver å stikke kjepper i hjulene for deg.... :ler:

You go girl.....

Vel, er bare innom for å ønske deg en strålende helg jeg... Håper du koser deg masse..

Klem fra Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Heia

Bekalger for jeg ikke har skrevet noe til deg før nå... Men nå er jeg her og ønsker deg lykke til med hva du måtte velge!

Du må huske at det er du som bestemmer hva du måtte velge om å studere eller ei! Ikke svigermora di ;)

Men lykke til så masse og jeg vet at du gjør det rette med å studere.... Hadde lyst å begynne å studere jeg også... men jammen hadde det vært lettere å begynne studere hvis jeg bare viste hva da!!

Kos deg så masse og godt å høre at samboeren din hadde bare dårlig dag... vi har alle sammen dårlige dager ;)

*kleemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld alle sammen :kgsmil:

tusen takk for alle hilsninger i boka mi- kjempe koselig at det kommer besøk, det setter jeg pris på :kgsmil:

blir ikke mye Kg på meg i helga , for jeg jobber men nå er kvelden her så da skal jeg bare slappe av og kose meg med samboern, godteri og Kg :sjarmor::sjarmor:

venter spent på informasjonspapirene om førskolelærerutdannelsen på Hamar, det er det enste aktuelle stedet jeg ikke har fått info papirene fra enda og det er mange dagene siden jeg bestilte dem... håper dem dukker opp på mandag da.. så jeg har noen dager til å bestemme meg på før søknadsfristen går ut :sjarmor: gleder meg som en liten unge.. he he :ler::ler:

har blitt helt enig med samboeren nå om at jeg selvfølgelig skal få ta den utdannelsen jeg vil, har jo utdannelse fra før men det er ikke høgskoleutdannelse og det mener jeg de fleste trenger nå for tida :wink:

men jeg skal jobbe bittelitt ved siden av da og det går helt greit for meg..må bare finne meg en liten deltidsjobb som jeg vil ha .. og iallefall ikke skiftordning som jeg har , skal jo sove litt og da :lol::ler:

ønsker alle en riktig fin kveld :D

klem til dere alle sammen fra sola :kgsmil:

:kgsmil: sola :kgsmil:

ønsker alle en riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sola!

Stikker bare innom for å ønske deg en god søndag. Lykke til med søknaden til høgskole! Skal til med det neste høst jeg. Skal bare får økonomien stabil først. Er egentlig ganske viktig det tror jeg. :D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Heia vennen

Tusen takk for kjempe koselig hilsen i dagboka mi :-)

*Goood kleeeeeeeem til deg også vennen min* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei igjen, Soooola!

Hehe, jeg trodde nesten du var kommet hjem til meg nå, jeg! Her stråler vårsola så jeg blir helt matt...Det er så deilig med vår! Og det beste er jo at det går mot SOMMER! Jipppppiiii! :ler:

Ville bare innom å ønske deg en finfin dag!

Stor klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :D

tusen takk for kosleige hilsninger :kgsmil:

her og har det vært knallvær noen dager Kverula så ejg skinner og stråler mer og mer for hver dag som går jeg ... storkoser meg med sol og litt varmere vær :kgblunk: :ler:

har studert informasjon fra de forskjellige høgskolene og har nå endelig bestemt meg for hvilket sted jeg vil ha på første valg og 2.valg.. så det føles deilig å ha tatt et valg iallefall :kgsmil:

ellers så har jeg ikke gjort så mye fornuftig i dag.. har jo lest litt da men det har vært så fint vær at det har frista mer å sitte ute i solveggen.. og så har jeg spist årets første softis i dag... nam nam.. da er det vår da :hoppe:

i morra må jeg bare lese og gjøre oppgaver hele dagen.. tror jeg faktisk skal dra på biblioteket og sitte der å lese.. man blir litt mer konsentrert da.. det er så lett å ta pauser når man sitter hjemme å leser.. :oops:

håper alle får en fin kveld :D

:vinke: sola :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg ønsker deg en goood påske, Sola! :D

Håper det står bra til med deg, og at studiene går bra! Du må unne deg noen feriedager nå i påska! Kos deg masse i dagene framover!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tittei, Sola!?

Hvor er du? Har du laaang påskeferie, mon tro... :roll: Eller er du bare litt lei KG om dagen?

Hadde vært koselig å høre fra deg snart igjen! :Nikke:

Komsnarttilbakeklem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. er her jeg :D

er ikke lei Kg jeg veit du.. har bare hatt fryktelig mye å gjøre i påsken, kose meg med min kjære, ha huset fullt av besøk, besøke familie, prøve å få unna litt studier.... rake hagen og så har det jo vært så utrolig fint vær så sola har blitt lettere stekt( brun :D :D )

men nå er hverdagen på plass igjen da og jeg prøver å få pakka vekk påskepynten, komme gjennom haugen med skittentøy som har hopa seg opp, prøve å lese til eksamen( blir jeg noen gang ferdig jeg å tro????) og så ordne siste rest når det gjelder bryllupsforberedelser.. jeg har jo bare utsatt det meste til siste sekund jeg kald og rolig men nå begynner jeg å våkne og prøver å organisere det meste som ikke har blitt gjort.. og jeg har enda igjen å finne kjole.. og bestille kake.. typisk meg he he

og midt oppi alt så har der jeg jobber nærmest gått konkurs og er stengt iallefall frem til sommeren... :hoho: men jeg skal på intervju på en deltidsjobb i morgen jeg så jeg overlever nok helt sikkert :D

takk for alle hilsninger og takk for at du etterlyste meg Kverula :D

klemmer fra sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei Sooooola!

Du har jammen vært travel du - ikke rart det er sjelden å se noe til deg for tiden! :wink:

Du, bryllupsforberedelser??? Det har ikke jeg fått med meg...Skal du gifte deg? NÅR?? Må nok pløye dagboka di jeg nå, for å sjekke hva jeg har gått glipp av... :roll:

Nå er jeg innom for å si god natt, og for å ønske deg en fin uke!

Klem fra Kverula, som også holder på med eksamensforberedelser... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :D

takk for hilsen Kverula.. kjempekoselig med besøk :D

skal gifte meg ja, men har unngått å skrive så mye om det her for jeg har hatt så mye annet å tenke på at jeg har prøvd å ikke stresse så altfor mye med forberedelsene.. men nå er det bare en knapp måned igjen så da har jeg virkelig fått opp farta.. typisk meg :sjarmor:

inbydelsene er jo selvfølgelig sendt ut, kirke og fotograf er fikset, mat og kaker er bestilt.. men kjole det har jeg enda ikke fått bestemt meg for så denne uka bare må ut for å se og prøve.... jeg blir nok ferdig he he.. liker ikke å ha kjempe god tid jeg.. :ler:

denne uka blir det mye lesing.. tro om jeg blir ferdig.. he he :D

ønsker alle en riktig fin dag :D :D

:D sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt utrolig hvor spennende husarbeid og alle sånne ting blir når man veit at man egentlig må lese til eksamen og gjøre ferdig den haugen av innsendingsoppgaver som man har igjen... prøver å ta meg sammen flere ganger om dagen jeg men det er ikke alltid like lett og allmennfag er noe kjedelig herk altså... :tunge1:

måtte ha en liten pause foran skjermen nå for ikke å sovne over bøkene.... skal bare ha en liten pause og så skal jeg jobbe en time til.. før det er tid for å lage middag, og støvsuge over golvet...sette på en maskin med klær ... og så er det tv tid.. må jo ha med meg hotell sæsar og holms og big brother kanskje og.. og så får jeg prøve å kaste meg over bøkene igjen...

:hoppe: sola :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jepp, veldig merkelig det der. Har vannet et god del blomster og vasket kopper når jeg egentlig burde lest. Min redning er lesesalen, men så er det jo et utrolig tiltak og komme seg dit da. Merkelig det også. :wink: Du får gjøre som Kverula, ha KG forbud før kl. 16.00. Ikke at hun klarte det da. Etter litt kjeft sendte hun "Kverulla" inn på forumet. :ler:

Du får ha en fin dag videre med husarbeid og lesing innomellom. :wink:

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsen midnattsol :D koselig med besøk :D

jeg burde nok så appsolutt ha kg forbud om dagen jeg og ja.. så kanskje jeg hadde fått gjort noe fornuftig :ler::ler: men jeg har faktidk vurdert lesesalen.. helt sikkert at det vil funke bedre enn å sitte hjemme å lese, så jeg burde nok benytte meg mer av det :wink:

nå har samboern dratt på besøk til en kompis sa da burde jeg jo appsolutt benytte tida til å lese... så noen burde dra meg bort fra kg nå :ler:

skal være flink resten av kvelden nå.. tror jeg :ler::sjarmor:

sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du, tralala. :ler:

Lese NÅÅ? Er jo sent jo!! Hmm...det var kanskje ikke det jeg skulle si? Prøver igjen:

Lese NÅÅ?? Ja, selvfølgelig, en ypperlig mulighet siden du er alene også.

:wink:

Hiv deg over bøkene nå. Følelsen er så god etterpå når du er ferdig og du slipper dårlig samvittighet.

Er såååå lett for meg og si. hehe Bare vent til jeg blir student og "sniker" meg inn på KG når jeg burde lese. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gooood morgen :sjarmor::sjarmor:

fikklest litt i går kveld.. men i dag må jeg virkelig stå på skal jeg komme gjennom den boka jeg driver med slik at jeg får hivi meg over de andre bøkene mine... :wink:

skulle tro jeg har fått blærekatarr men det gjør ikke noe som helst vondt for å si det sånn.. bare MÅÅÅ flyge på toalettet mange mange ganger om dagen og det likner ikke meg... hva i svarte kan det komme av da ???????????????????? har vært sånn siden helga og er ikke bedre i dag kjenner jeg :roll: men det er helt utelukket at det er blærekatarr for det ville jeg ha kjent igjen iallefall :roll: ja ja det går vel over vel :wink:

nå skal jeg ha litt kg forbud her noen timer... :kul:

håper alle får en fin dag 8)

sola :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...